Lázeňský hotel PARK Recenze

Hodnocení hotelu

90%
Perfektní

dle 481 recenzí

  • Personál

    92%
  • Čistota

    94%
  • Vybavení

    90%
  • Pohodlí

    88%
  • Poměr cena/kvalita

    86%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Tomáš Herodes

jednotlivec, 25.8.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
86 %
  • Prostředí Hotelu . umístění , božský klid . slušný personál který práce opravdu baví .

Personál
8
Služby
9
Čistota
10
Komfort
9
Cena/kvalita
7
Lázeňský hotel PARK odpověděl na tuto recenzi.
Velmi děkujeme za Váš názor, který nás opravdu potěšil.

Lenka Šobrová

jednotlivec, 23.8.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Byla jsem velmi spokojená. Nemám co vytknout. Personál byl velmi milý a vstřícný. Hotel byl minimálně obsazen, nevím jak by to vypadalo za plného provozu. Ale nemyslím si že by přístup personálu byl jiný. Co se týče procedur - kategorie snů. Wi-Fi na pokoji je.

  • Jen nejsou šťastně vyřešeny zásuvky.U nočních stolku chyběly.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Jitka Jelínková

jednotlivec, 18.8.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
90 %
  • Děkujeme za příjemný pobyt, velmi jsme si odpočinuli. Klid, čisto, vše dobře připraveno.

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Komfort
9
Cena/kvalita
8

Jana Pazderková

jednotlivec, 18.8.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 9.8.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
98 %
  • Velmi vstřícný personál, který se stará o chod hotelu. Naprosto špičkoví maséři.

  • Uvítala bych větší klid při koupeli a následné relaxaci.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
9

Tomáš Ondr

jednotlivec, 22.7.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
78 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
7
Čistota
9
Komfort
7
Cena/kvalita
8

Libuše Trlifajová

jednotlivec, 26.5.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
82 %
  • výborná péče ze strany personálu; perfektní služby - doporučuji masáže od maséra jménem Suji :-))))

Personál
9
Služby
10
Čistota
9
Komfort
7
Cena/kvalita
6

Helena Potančoková

jednotlivec, 18.5.2014

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
96 %
  • rada pobyt zopakuji

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
9
Cena/kvalita
9

Hana Bartošová

jednotlivec, 15.5.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
94 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
7

Václav Babička

rodina s malými dětmi, 12.5.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
44 %
  • Hotel je umístěn přímo v centru. Má i vlastní parkoviště za nízkou cenu. Ubytování odpovídá 3* hotelu, rozhodně ne 4*. V hotelu není žádná kavárna, ani lobby bar, v hotelu není žádné místo kde by si člověk mohl sednout, číst si, případně popovídat si s přáteli z ostatních pokojů. Nezbývá než jít do okolních hezkých kaváren či restaurací. Hotelová restaurace je velká katastrofa. Přes den je zavřená a otevírá se pouze na 1 vymezenou hodinu večer kdy se podává večeře, což znamená jedno jídlo. Jídlo nebylo příliš dobré, všem nám připomnělo instantní závodní jídelnu. Po první večeři jsme na další již v hotelu raději nešli. Snídaně je průměrná, rozhodně by se tam nemělo nabízet jídlo, které zbylo z večeře z přechozího dne. Procedury v hotelu provádí dvě skupinky pracovníků. První skupina jsou indové kteří velmi dobře dělají ayurvédské masáže. Druhá skupina jsou lidé kteří občas sedí na recepci, občas uklízejí pokoje hostů, občas napouštějí vany na koupele a provádějí další procedury, a celkově bohužel dělají několik věcí ale žádnou nedělají 100%. Připadalo nám to tragikomické, ale bohužel je to obrázek toho jak špatný servis si z pohledu vedení hotelu jejich hosté zaslouží. Procedury jsou prováděny v malých místnostech, kde je mezi jednotlivými pacienty pouze plátěný závěs jako býval v polních nemocnicích. Do lázní Park se již vracet nechceme, jsme zklamáni. Naopak můžeme vřele doporučit lázně Tree of Life v Bělohradě, které jsou v témeř stejné cenové hladině, se skutečnými 4* a naprosto perfektním servisem.

  • Procedury od indického personálu. Město Poděbrady Architektura staveb ve městě Okolní restaurace - Oliver, nebo Sotto del Ponte.

  • Personál hotelu neumí pozdravit. Je to základní slušnost, kterou mladý číšník při snídaních a večeři, současně i recepční nezná. Špatná kvalita poskytovaých procedur - například chladná voda při koupelích, a nepříjemné jednání personálu který vany obsluhoval. V pokoji je jen jedna el. zásuvka. Je umístěná dost neprakticky, pokud do ní dáte nabíječku s telefonem, tak vám telefon visí ve vzduchu a lehce se stane že spadne na zem a může se poškodit. Pokud si do této zásuvky zapojíte notebook, musíte přeskakovat kabel při každé cetě ven z pokoje či do koupelny. Koberce v pokoji vypadají zašlapaně. Oblečení personálu není profesionální, není žádný rozdíl mezi personálem a hosty. Personál v restauraci je oblečen jak když právě přišel z procházky po parku, a to má hotel jen 4* Je vidět že vedení hotelu velmi šetří na tom jak jeho zaměstnanci chodí oblečeni a hosté se nestačí divit jak špatný 4* hotel si bohužel vybrali. Večeře byla jak ze školní jídelny.

Personál
4
Služby
4
Čistota
6
Komfort
4
Cena/kvalita
4

Anonym

dospělý pár, 2.5.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
54 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Komfort
1
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 29.4.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Ubytování, personál a hlavně procedury perfektní, strava neodpovídala hotelu se ****.

  • Procedury, hlavně perfektní masáže.

  • Večeře neodpovídaly hotelu se ****.

Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Komfort
9
Cena/kvalita
8

Jan Holinka

jednotlivec, 22.4.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
98 %
  • načasování procedur již v momentě příjezdu zařazení Ayurvédské medicíny do procedur individuální přístup ke klientovi v průběhu procedur nejde o "masové" lázeňské zařízení nekomerční rozhlasová stanice na pokoji a v jídelně dárek na rozloučenou

  • večeře, byť vždy chutně upravené a se zeleninovým salátem, jen z kuřecího masa

Personál
9
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Kateřina Křiklánová

dospělý pár, 22.4.2014

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
86 %
  • Lázeňské služby - vše pod jednou střechou. Výborná kvalita masáží.

Personál
8
Služby
10
Čistota
9
Komfort
9
Cena/kvalita
7

Anonym

jednotlivec, 22.4.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
70 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
8
Čistota
8
Komfort
5
Cena/kvalita
5

Ing. Pavel Suchan

jednotlivec, 28.3.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
94 %
  • Vynikající masáže i ostatní procedury, excelentní maséři z Indie, délka masáží. Zatím jsme se po pobytu cítili nejlépe ze všech dosavadních návštěv lázní.

  • Krátké vany pro moji postavu- to je však jen drobnost, špatná průvučnost stěn, ruská klientela dělala neskutečný hluk, který stěny prakticky vůbec netlumí.

Personál
10
Služby
10
Čistota
9
Komfort
8
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 11.3.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Ideální poloha, výborná dostupnost, parkovací plocha k dispozici.

  • Stravování - není na výběr více variant večeře a jsou podávány v krátkém časovém rozsahu. Kuchyňské pachy v prostoru hotelu - doporučuji odsávání z kuchyňských prostor!!

Personál
7
Služby
7
Čistota
7
Komfort
7
Cena/kvalita
6

Anonym

dospělý pár, 5.3.2014

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
28 %
  • Nejhorší hotel v jakém jsem byl. Nekompetentní personál, který neví, co má pořádně dělat a každý říká hostům něco jiného. U čtyřhvězdičkového hotelu s cenami značně nadprůměrnými bych čekal mnohem lepší servis, než jakého se mi dostalo. Rumunské služby za německé ceny, když to shrnu do jednoho. V koupelně byly praskliny dlouhé cca 0,5 m. Měl jsem objednaný Valentýnský balíček, kdy Valentýnská večeře byl suchý plátek masa a rýže, na pokoji měl být připravený valentýnský dárek a až po naší urgenci jsme při odjezdu obdrželi balení lázeňských oplatek. U večeře nás obsluhoval jakýsi provozní, který zároveň plnil funkci recepčního.

  • Nedoporučuji.

  • - nekompetentní personál - nedodrželi, to co jsme si objednali - příšerná úroveň služeb - velice laxní přístup

Personál
1
Služby
1
Čistota
6
Komfort
5
Cena/kvalita
1
Lázeňský hotel PARK odpověděl na tuto recenzi.
Toto je hodnocení, které napsal člověk, který se ani nepodepsal a kdo ví, zda byl vůbec na pobytu v našem lázeňském hotelu. Může si vůbec takový člověk, který neuvede své jméno stát za tím co napíše? Při pobytech nikdo nepřišel s žádnou stížností nebo problémem, který by bylo nutné řešit. A potom napíše hodnocení a ani se pod ně nepodepíše? Pak není s kým diskutovat a ani co si vysvětlit. Máme spoustu spokojených klientů, kteří se rádi a poměrně často vrací. Oceňují kvalitu našich terapií i stravy. Kdyby to bylo tak špatné jak píše anonym, tak by se jistě nevraceli! Pro informaci dodáváme, že se snažíme poskytovat kvalitní terapie a vařit jídla zdravá z čerstvých surovin a bez chemických přísad, která podporují detoxikaci organizmu a doplnění potřebné energie, (nepřepalovaná na oleji za vysokých teplot) a pro dochucení používáme koření a bylinky.
Tento příspěvek měl zřejmě poškodit náš lázeňský hotel. Víc není co dodat!
František PETR

Ivana Mazancová

jednotlivec, 3.3.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
90 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Komfort
9
Cena/kvalita
8

Veronika Hrdá

mladý pár, 2.3.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
94 %
  • Velmi milý a vstřícný personál, vynikající služby a procedury, příjemné čisté prostředí. Rádi se vrátíme.

Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
8