Lázeňský hotel PARK Recenze

Hodnocení hotelu

90%
Perfektní

dle 481 recenzí

  • Personál

    92%
  • Čistota

    94%
  • Vybavení

    90%
  • Pohodlí

    88%
  • Poměr cena/kvalita

    86%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Jana Lišková

jednotlivec, 25.11.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Pavel Stefan

dospělý pár, 23.11.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Ubytování procedury v místě spokojenost s jídlem soukromí

  • Nemožnost v den příjezdu si vybrat večeři

Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Komfort
9
Cena/kvalita
8

Renata Kadeřábková

skupina přátel, 22.11.2015

Česká republika

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Jana Vejmelkova

jednotlivec, 21.11.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Velmi dobrý přístup personálu. Ochota a vstřícnost Kvalita lázeňské pece Umístěni hotelu Hezké prostředí parku

  • Velmi nepohodlna postel

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
8

Jaroslav Kudláček

dospělý pár, 18.11.2015

Pardubický kraj

  • Celkové hodnocení
82 %
  • Bezchybný přístup personálu, informovanost.Kvalita ubytování.Pěkný hotel.

Personál
8
Služby
9
Čistota
8
Komfort
9
Cena/kvalita
7

Karel Suchánek

dospělý pár, 18.11.2015

Pardubický kraj

  • Celkové hodnocení
94 %
  • Perfektní obsluha, čistota, úklid, jednání personálu. Byl jsem velmi spokojen i s jednotlivými procedurami, které jsem měl v balíčku "Moje srdce a cévy"

  • Asi by chtěla zvýšit kapacita hotelového parkoviště, i když personál umí situaci řešit zdvojeným stáním.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
9

Anonym

dospělý pár, 16.11.2015

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Alena Bendlová

ostatní, 1.11.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
9
Cena/kvalita
7

Anonym

dospělý pár, 27.10.2015

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
52 %
  • Rehabilitační personál odvedl svoji práci kvalitně. Ten jediný vylepšil pohled na hotel.

  • Když se hotel označí čtyřmi hvězdičkami, čekal bych mnohem lepší služby, zejména co se týká stravování. Snídaně klasika, ale žádný zázrak. Večeře jedna velká ubohost. Výběr ze 3 jídel /kuřecí, vepřové, bezmasé/ , úroveň školní jídelny. K jídlu unavený salát. V tomto směru nejhorší hotel kde jsme kdy byli. Pokud jedou na pobyt manželé, předpokládal bych, že budou chodit na procedury ve stejný čas, a ne každý jindy. Kapacity byly, ochota zřejmě ne. Ono sladit některé věci je prostě práce navíc. Na závěr perla: při odchodu jsme dostali dárek - 2 roky prošlé lázeňské oplatky. Co dodat? Sem již určitě nikdy nepojedeme.

Personál
5
Služby
5
Čistota
7
Komfort
5
Cena/kvalita
4

Renata Jakubcová

jednotlivec, 26.10.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
64 %
  • Velmi vstřícný přístup personálu,masáže koupele nad míru spokojeni..

  • Nebyli jsme spokojeni se stravou.

Personál
9
Služby
5
Čistota
6
Komfort
6
Cena/kvalita
6

Jana Boxanová

jednotlivec, 20.10.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Líbil se mi klid, přístup personálu - velmi srdečný, skvělé jídlo !!, velmi se mi líbil vkusně zařízený interiér, nabízené služby ( ne jen vstup do bazénu a vířivky), ale "prospěšnější" masáže - právě kvůli takovým službám mám touhu do lázní jet, když vše shrnu, skvělý odpočinek - velmi ráda si něco takového zopakuji, o pobytu mohu mluvit jen v superlativech.

  • Nemám co říci.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Miroslava Dvorna

jednotlivec, 16.10.2015

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Vynikajici procedury Dobre jidlo Prijemny personal Vyhoda,ze vse je najednom miste

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Dagmar Hamrlová

jednotlivec, 28.9.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
90 %
  • Velice příjemný pobyt.

  • Velice krásný víkend. Budu doporučovat.

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
9

Jiří

dospělý pár, 28.9.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
58 %
  • Čistota a klid

  • Lázeňský hotel nedisponuje žádným bazénem, (malý bazén s protiproudem) ani saunou (např. jen infra), dále fitness. Kapacita masáží při příjezdu byla vyčerpána a nemohli jsme z nabízených procedur Ayurvedské medicíny nic dostat. Snídaně byli každý den stejné bez obměny. Poměr cena a nabízené služby vychází hotel draze. Z těchto důvodu si myslím, že hodnocení čtyři hvězdy je vysoké.

Personál
6
Služby
4
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
5

Anonym

dospělý pár, 16.9.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
52 %
  • Hotel má ve znaku 4 hvězdy, ale neodpovídá tomu kvalita ubytování. Pokoj plný prachu, v botníku bláto, nedostatek světla v pokoji, až po odmontování krytu jsme zjistili, že nesvítí jedna žárovka, žádné informace v tištěné podobě na pokoji. Tohle všechno musí být před ubytováním hosta v naprostém pořádku. V koupelně si není kam odložit toaletní tašky (úzká skleněná polička pod zrcadlem, tak na kartáček na zuby a nějakou drobnost). Není kam pověsit mokré ručníky. Malinký koš na odpadky v koupelně a ani ten není v SO a NE vynášen.Personál na recepci milý a vstřícný, ale to pro spokojenost hosta nestačí. Navíc trochu zmatku i v objednávání na procedury, párkrát nesouhlasilo číslo místnosti, kde měla být procedura prováděna. Jednou na proceduru zapomněli úplně.

Personál
7
Služby
5
Čistota
4
Komfort
5
Cena/kvalita
5

Eva Kvasničková

jednotlivec, 7.9.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
98 %
  • se vším naprostá spokojenost, v hotelu všichni velicí příjemní a vstřícní

  • možná by bylo lepší mezi procedurami menší pauza, v sobotu celková masáž a pak hned masáž perličková, ale asi to není na závadu, jenom by si člověk trochu vydechl :)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
9

Anonym

jednotlivec, 5.9.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
94 %
  • Toto je můj třetí hotel pro pobyt při rehabilitaci v Poděbradech. Je nejlepší. Jak služby,čistota i komfort jsou na vyšší úrovni. Cítila jsem se tam pohádkově,domů jsem přijela odpočinuta jak fyzicky,tak psychicky.

  • Byly fajn masáže a koupele . Práce odborníků,kteří je provadeli,byla špičková. Sympatická mladá paní v recepci byla ochotná a snažila se vyhovět klientům.

  • Nic mě nezapadá.

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
9

František Jerman

jednotlivec, 1.9.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
90 %
  • Byli jsme spokojeni.

  • Nemám připomínky.

Personál
10
Služby
8
Čistota
9
Komfort
9
Cena/kvalita
9

Jan Danihelka

jednotlivec, 10.8.2015

Královéhradecký kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Hotel rodinného typu.Milá a ochotný personál i vedení.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Zuzana Codrová

jednotlivec, 6.8.2015

Čeština

  • Celkové hodnocení
98 %
  • Péče v hotelu byla průběžná,procedury včas,všude čisto,jídlo výborné.Na pokoji mi chyběla volná zásuvka,musela jsem oželet lednici abych mohla používat notebook a dobíjet mobil. Ve sprchovým koutě odtékala špatně voda,po prvním ohlášení nebylo učiněno opatření.

  • hotel rodinného typu,na recepci se střídali členové rodiny včetně matky na mateřské,která tam i kojila čisto dobré jídlo

  • problém s příjezdem,nebyla v zaslaném poukazu uvedena ulice k zadnímu vchodu hotelu s parkovištěm v hotelovém pokoji jediná volná zásuvka v koupelně

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
9
Cena/kvalita
10