+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Lázeňský hotel PARK Recenze

Hodnocení hotelu

90%
Perfektní

dle 508 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    93%
  • Čistota

    94%
  • Vybavení

    90%
  • Pohodlí

    88%
  • Poměr cena/kvalita

    85%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Ludmila Kebzová

skupina přátel, 17.11.2014

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
52 %
  • procedury perfektní - i co se týká ochoty masérů.. vedení hotelu - arogance, nevšímavost, nás opravdu nezajímá kolik Kč stojí televizory na pokojích

  • lázeňské procedury - perfektní, ubytování

  • arogance a nevšímavost personálu - vedení hotelu, TV prý je jen na některých pokojích a na našem pokoji asi!!! nebude - a nebylo co píše SPA není pro ně směrodatné jídlo - nebyl výběr a celkově nic moc hotel se 4 hvězdičkami?

Personál
2
Služby
5
Čistota
9
Pohodlí
6
Cena/kvalita
4

Věra Mühldorfová

jednotlivec, 19.10.2014

Liberecký kraj

  • Celkové hodnocení
76 %
  • ubytování, procedury

  • přesun procedury bez předchozí dohody se mnou

Personál
5
Služby
8
Čistota
9
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Jan

dospělý pár, 19.10.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
9
Cena/kvalita
9

Kristýna

dospělý pár, 5.10.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
90 %
  • Všichnoi hrozně milý, vstřícný a usměvavý

  • jídlo(v našem případě večeře)

Personál
10
Služby
10
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
7

Kateřina Neumannová

rodina s malými dětmi, 24.9.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Ladislav Hubeny

jednotlivec, 19.9.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
7
Cena/kvalita
6

Jana Volhejnová

dospělý pár, 1.9.2014

Královéhradecký kraj

  • Celkové hodnocení
90 %
  • Spokojeni jsme byli s terapiemi i s jidlem a veškerými službami.

  • Pokoj byl pěkný, jen nám trochu vadilo,že výhled do parku velmi zastiňovaly 3 řady vzrostlých list. stromů a v pokoji byla i přes den tma.

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
9

Tomáš Herodes

jednotlivec, 25.8.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
86 %
  • Prostředí Hotelu . umístění , božský klid . slušný personál který práce opravdu baví .

Personál
8
Služby
9
Čistota
10
Pohodlí
9
Cena/kvalita
7
Lázeňský hotel PARK odpověděl na tuto recenzi.
Velmi děkujeme za Váš názor, který nás opravdu potěšil.

Lenka Šobrová

jednotlivec, 23.8.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Byla jsem velmi spokojená. Nemám co vytknout. Personál byl velmi milý a vstřícný. Hotel byl minimálně obsazen, nevím jak by to vypadalo za plného provozu. Ale nemyslím si že by přístup personálu byl jiný. Co se týče procedur - kategorie snů. Wi-Fi na pokoji je.

  • Jen nejsou šťastně vyřešeny zásuvky.U nočních stolku chyběly.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Jitka Jelínková

jednotlivec, 18.8.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
90 %
  • Děkujeme za příjemný pobyt, velmi jsme si odpočinuli. Klid, čisto, vše dobře připraveno.

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
9
Cena/kvalita
8

Jana Pazderková

jednotlivec, 18.8.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 9.8.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
98 %
  • Velmi vstřícný personál, který se stará o chod hotelu. Naprosto špičkoví maséři.

  • Uvítala bych větší klid při koupeli a následné relaxaci.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
9

Tomáš Ondr

jednotlivec, 22.7.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
78 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
7
Čistota
9
Pohodlí
7
Cena/kvalita
8

Libuše Trlifajová

jednotlivec, 26.5.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
82 %
  • výborná péče ze strany personálu; perfektní služby - doporučuji masáže od maséra jménem Suji :-))))

Personál
9
Služby
10
Čistota
9
Pohodlí
7
Cena/kvalita
6

Helena Potančoková

jednotlivec, 18.5.2014

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
96 %
  • rada pobyt zopakuji

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
9
Cena/kvalita
9

Hana Bartošová

jednotlivec, 15.5.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
94 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
7

Václav Babička

rodina s malými dětmi, 12.5.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
44 %
  • Hotel je umístěn přímo v centru. Má i vlastní parkoviště za nízkou cenu. Ubytování odpovídá 3* hotelu, rozhodně ne 4*. V hotelu není žádná kavárna, ani lobby bar, v hotelu není žádné místo kde by si člověk mohl sednout, číst si, případně popovídat si s přáteli z ostatních pokojů. Nezbývá než jít do okolních hezkých kaváren či restaurací. Hotelová restaurace je velká katastrofa. Přes den je zavřená a otevírá se pouze na 1 vymezenou hodinu večer kdy se podává večeře, což znamená jedno jídlo. Jídlo nebylo příliš dobré, všem nám připomnělo instantní závodní jídelnu. Po první večeři jsme na další již v hotelu raději nešli. Snídaně je průměrná, rozhodně by se tam nemělo nabízet jídlo, které zbylo z večeře z přechozího dne. Procedury v hotelu provádí dvě skupinky pracovníků. První skupina jsou indové kteří velmi dobře dělají ayurvédské masáže. Druhá skupina jsou lidé kteří občas sedí na recepci, občas uklízejí pokoje hostů, občas napouštějí vany na koupele a provádějí další procedury, a celkově bohužel dělají několik věcí ale žádnou nedělají 100%. Připadalo nám to tragikomické, ale bohužel je to obrázek toho jak špatný servis si z pohledu vedení hotelu jejich hosté zaslouží. Procedury jsou prováděny v malých místnostech, kde je mezi jednotlivými pacienty pouze plátěný závěs jako býval v polních nemocnicích. Do lázní Park se již vracet nechceme, jsme zklamáni. Naopak můžeme vřele doporučit lázně Tree of Life v Bělohradě, které jsou v témeř stejné cenové hladině, se skutečnými 4* a naprosto perfektním servisem.

  • Procedury od indického personálu. Město Poděbrady Architektura staveb ve městě Okolní restaurace - Oliver, nebo Sotto del Ponte.

  • Personál hotelu neumí pozdravit. Je to základní slušnost, kterou mladý číšník při snídaních a večeři, současně i recepční nezná. Špatná kvalita poskytovaých procedur - například chladná voda při koupelích, a nepříjemné jednání personálu který vany obsluhoval. V pokoji je jen jedna el. zásuvka. Je umístěná dost neprakticky, pokud do ní dáte nabíječku s telefonem, tak vám telefon visí ve vzduchu a lehce se stane že spadne na zem a může se poškodit. Pokud si do této zásuvky zapojíte notebook, musíte přeskakovat kabel při každé cetě ven z pokoje či do koupelny. Koberce v pokoji vypadají zašlapaně. Oblečení personálu není profesionální, není žádný rozdíl mezi personálem a hosty. Personál v restauraci je oblečen jak když právě přišel z procházky po parku, a to má hotel jen 4* Je vidět že vedení hotelu velmi šetří na tom jak jeho zaměstnanci chodí oblečeni a hosté se nestačí divit jak špatný 4* hotel si bohužel vybrali. Večeře byla jak ze školní jídelny.

Personál
4
Služby
4
Čistota
6
Pohodlí
4
Cena/kvalita
4

Anonym

dospělý pár, 2.5.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
54 %

(bez textového hodnocení)

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Pohodlí
1
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 29.4.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %
  • Ubytování, personál a hlavně procedury perfektní, strava neodpovídala hotelu se ****.

  • Procedury, hlavně perfektní masáže.

  • Večeře neodpovídaly hotelu se ****.

Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Pohodlí
9
Cena/kvalita
8

Jan Holinka

jednotlivec, 22.4.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
98 %
  • načasování procedur již v momentě příjezdu zařazení Ayurvédské medicíny do procedur individuální přístup ke klientovi v průběhu procedur nejde o "masové" lázeňské zařízení nekomerční rozhlasová stanice na pokoji a v jídelně dárek na rozloučenou

  • večeře, byť vždy chutně upravené a se zeleninovým salátem, jen z kuřecího masa

Personál
9
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10