Lázeňský hotel PARK Recenze

Hodnocení hotelu

90%
Perfektní

dle 481 recenzí

  • Personál

    92%
  • Čistota

    94%
  • Vybavení

    90%
  • Pohodlí

    88%
  • Poměr cena/kvalita

    86%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Anonym

jednotlivec, 4.6.2017

Čeština

  • Celkové hodnocení
92 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Jiří

dospělý pár, 17.4.2017

Trutnov Česká republika

  • Celkové hodnocení
76 %
  • Na pokoji nám chyběla lednička, byl zde pouze návod. Snídaně formou bufetu byla tragická. Výběr ze dvou druhů uzeniny a jednoho sýra. Tvrdé housky, které se nedaly jíst a to přesto, že vedle je pekárna, která byla otevřená. Snídaně byla naprosto stejná po oba dny.

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
6

Jana

dospělý pár, 12.3.2017

Česká republika

  • Celkové hodnocení
88 %
  • prošlé máslo u snídaně, gumové housky v neděli

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Václav Lenoch

jednotlivec, 30.9.2016

Česká republika

  • Celkové hodnocení
76 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Komfort
4
Cena/kvalita
6

Zuzana Netolická

ostatní, 28.9.2016

Liberecký kraj

  • Celkové hodnocení
88 %
  • Bezproblémový pobyt, příjemný a ochotný personál. Děkujeme.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
7
Cena/kvalita
7

Anonym

jednotlivec, 25.9.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
60 %
  • Dle mého názoru hotel neodpovídá čtyřem hvězdičkám, rozbité umyvadlo na pokoji, rozbitý řetízek na dveřích, naprosto nesající ručníky, prázdná chladnička na pokoji,chudý výběr snídaně. Když jsem se zeptala na recepci, proč je prázdná chladnička na pokoji, že jsme měli v noci žízeň, bylo mi řečeno, že o to hosté nemají zájem, že by se jim to zkazilo. Myslím, že ve čtyřhvězdičkovém hotelu by měla být minimálně minerálka na pokoji k dospozici, pochybuji, že by se zkazila. Je mi to líto, hotel je opravdu pěkný, ale takovéto detaily rozhodují, zda host přijede znovu.

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Komfort
6
Cena/kvalita
4

Anonym

dospělý pár, 10.6.2016

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
80 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
8
Čistota
9
Komfort
8
Cena/kvalita
6

Olga Janečková

jednotlivec, 17.5.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
90 %
  • Velmi vstřícné vedení hotelu i veškerý personál, všichni milí a usměvaví a připraveni splnit každé přání hostů.

  • Dobrý výběr procedur Výhodná poloha hotelu Milý a vstřícný personál

Personál
10
Služby
10
Čistota
9
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Zdeňka Melounová

jednotlivec, 13.5.2016

Královéhradecký kraj

  • Celkové hodnocení
78 %

(bez textového hodnocení)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
7

Gabriela Vojtěchová

skupina přátel, 25.4.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • V tomto hotelu jsme byly s kamarádkou již podruhé, a byly jsme zase moc spokojeni. Určitě sem znovu zase zavítáme. :o)

  • Procedury jsou úžasné, hlavně detoxikační masáž, a uhličitá koupel, ty neměly chybu. Personál je velice příjemný a milý. Potěšilo nás, že ikdyž jsme si byly sednout v podniku ve městě, a přišly jsme až hodně pozdě, tak nám bylo otevřeno, a personál byl vždycky usměvavý, a příjemný.

  • Nemáme nic.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Anonym

dospělý pár, 29.3.2016

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
34 %
  • Za svůj nemalý peníz jeďte jinam

  • Maséři jsou super

  • Strava jak ve školní jídelně v roce 1975, pavučiny na stěnách, personál, kdy každý dělá všechno, špinavé a úzké plátěné zástěny ve SPA, takže se můžete vzájemně pozorovat s osobou opačného pohlaví naproti ve vaně, nevyhovující prostor pro relax po procedurách ve vaně, pro vstup do vany nejsou připraveny schůdky, čekání na procedury na hotelové chodbě, TV na pokoji nefunkční - pouze omezený počet SETOPBOXŮ

Personál
6
Služby
4
Čistota
4
Komfort
2
Cena/kvalita
1

Anonym

dospělý pár, 29.3.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
34 %
  • Dobré umístění u kolonády, úžasné masáže indským masérem.

  • Velmi omezený výběr stravy, snídaně se neustále opakující stejná nabídka, na stolech každý den staré tvrdé pečivo promíchané s čerstvým. V případě zaplnění hotelu vypomáhá na procedurách i uklízečka, byli jsme svědky neodborného proškolování v balneo. V hotelu jsou staré, tvrdé ručníky. Topení je hodně nedostačující, netopí se snad přes den vůbec. Na 4+ bych hotel v žádném případě nehodnotila, zde bych čekala větší komfort.

Personál
5
Služby
5
Čistota
5
Komfort
1
Cena/kvalita
1

Rudolf Zajíček

dospělý pár, 28.3.2016

Liberecký kraj

  • Celkové hodnocení
26 %
  • Tento rodinný hotel byl nejhorším hotelem, který jsme v posledních 10 letech navštívili. Personál absolutně neprofesionální, nezkušený a ještě neochotný. V pokojích byla zima a při reklamaci nám i jiným hostům bylo sděleno, že topení je nastaveno podle venkovní teploty a bylo vystaráno. Na chodbách bylo větší teplo než v pokojích, takže jsme museli být budˇ v posteli nebo nechat otevřené dveře, nebo jít raději ven. Jedna rodina s dětmi měla tyto dveře na chodbu otevřené, aby měli v pokoji trochu větší teplo. Na pokoji ve 4* hotelu nebyly televize. Dle informací pana majitele jsou televize pouze na některých pokojích. Po 5ti hodinách urgencí nám přinesli televizi z minulého století, kde byl otřesný, tmavý obraz, ale alespoň něco. Strava nám připomínala dětská léta v družině, jídlo bez chuti a bez zápachu, jako by bylo vařeno pro dietáře v nemocnici. Hodnota večeře vyjádřená v Kč mohla být tak 50,-- Kč. Když jsme chtěli víno, byl nám nabídnut jeden druh bílého a jeden druh červeného vína. Na večeři byla určena jedna hodina, to aby hosté příliš dlouho nezdržovali personál, který už se viděl doma. Dívčina z recepce nosila večeře, pak zase běžela na recepci, pak se zase vrátila aby přinesla večeři nebo nějaké pití, když si ho nějaký host přál. Když se nás zeptali, jak nám chutnalo a my jsme jim sdělili, že moc ne, tak se hrozně divili. Řekli jsme jim, ať se jdou podívat do 4* hotelu Felicitas, kde jsme byli v loňském roce velice spokojeni. Na to nám slečna sdělila, že když se nám to nelíbí, ať jdeme tedy tam. Opravdu profíci. K tomu se už toho snad více nedá napsat. K večeři nebyl ani zákusek, pouze nějaká řepa a druhý den otřesná nakrouhaná mrkev namočená ve vodě. Filé bylo vařené, brambory zelené nebo černé. No hrůza. U snídaně bylo pozitivní to, že pečivo bylo měkké. Vajíčka natvrdo byla převařená a tudíž vevnitř nazelenalá, volská oka místo aby byla tekutá byla natvrdo. Myslíme si, že toto naše hodnocení by mělo být uvedeno na internetových stránkách jako ukázka totální neschopnosti obsluhujícího personálu včetně majitele hotelu. V 18,45 byla jídelna prázdná, zatímco v jiných hotelech lidé seděli v jídelně někde do 21 hodin, popíjeli vínko, prostě pohoda Jediné pozitivum v tomto hotelu byly procedury, které se nám líbily a byly prováděny profesionály a profesionálně.

  • procedury

  • - neprofesionální chování personálu včetně majitele či majitelů hotelu a celkový přístup k daným problémům. - zima na pokojích, což se nezměnilo ani druhého dne. -pokoje bez televize -jídlo nechutné (docela by nás zajímalo, kolik si hotel účtuje za jednu večeři).

Personál
1
Služby
1
Čistota
7
Komfort
1
Cena/kvalita
3

Anonym

jednotlivec, 28.3.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
66 %
  • Jedná se o rodinný hotel, kde "všichni dělají všechno", ale jsou milí a snaží se vyhovět. Poskytované procedury byly příjemné a kvalitní. Kvalita jídla neodpovídá čtyřhvězdičkovému hotelu, nejhorší jsou večeře. Možná by bylo lepší poskytovat jen snídaně, které byly standardní.

  • příjemný a čistý hotel zajímavé procedury ochotný personál (byť trochu uštvaný)

  • Malé parkoviště vzhledem k počtu pokojů a předpokládaných aut nechutné večeře

Personál
5
Služby
5
Čistota
10
Komfort
7
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 26.3.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Nejde televize, topení v koupelně studené, ručníky mokré. Děkuji

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
6

Jitka Drašarová

jednotlivec, 21.3.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Byla jsem naprosto spokojena.

  • Profesionální úroveň Všechno

  • Nemám připomínky

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Jitka Gabašová

jednotlivec, 10.3.2016

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %
  • vstřícná obsluha, rodinná atmosféra, snaha vyjít vstříc

  • masáže

Personál
8
Služby
9
Čistota
9
Komfort
8
Cena/kvalita
8

Blanka Pokorná

dospělý pár, 12.2.2016

Liberecký kraj

  • Celkové hodnocení
82 %
  • Celkově hodnotíme náš pobyt jako velmi příjemný.

  • Velmi dobrá poloha hotelu, vzhledem k centru města a dopravnímu spojení. Pokoj hezky zařízený pohodlným a funkčním nábytkem. Vše čisté. Lázeňské služby zajištěny příjemnými masérkami v hotelu, bez nutnosti opouštět budovu.

  • Stravování v restauraci. Večeře 9.2. byla přesolená. Snídaně byly po oba dny jednoduché, ale dostačující. Jen kvalita kávy byla velmi slabá. Ubrusy na některých stolech by bylo potřeba vyměnit.

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
9
Cena/kvalita
8

Václav Mervart

jednotlivec, 4.12.2015

Královéhradecký kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Příjemné, klidné prostředí. Personál na každém kroku dává najevo, že o zákazníka má skutečný zájem a to se projeví na dobré pohodě a příjemném pobytu. Služba spa je na dobré úrovni, ale podle mého názoru by zde měl být větší kontakt se zákazníkem. Když přijdu do prostoru spa měl bych dostat základní, krátkou informaci co se mnou budou dělat a proč, jak se mám zachovat po té které proceduře. Způsob jakým jsou procedury prováděny potom působí studeným a cizím dojmem.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Cena/kvalita
10

Ivana Řimnáčová

skupina přátel, 27.11.2015

Liberecký kraj

  • Celkové hodnocení
80 %
  • Pobyt se mi líbil. Ubytování bylo dobré, jídlo skvělé i když byl výběr jen ze 3 jídel. Kladně hodnotím i zabezpečené parkování u hotelu. Méně slušivé u 4 hvězdičkového hotelu bylo, že televize byla až na požádání a večerka ve 22.30.

  • Ubytování, strava, parkování

  • Televize až na požádání, večerka ve 22.30.

Personál
9
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Cena/kvalita
7