+420 222 539 539
Po - Pá: 8:00 – 20:00 So - Ne: 9:00 – 16:00

Lázeňský hotel PARK Recenze

Hodnocení hotelu

90%
Perfektní

dle 508 recenzí

Jak sbíráme recenze?

  • Personál

    93%
  • Čistota

    94%
  • Vybavení

    90%
  • Pohodlí

    88%
  • Poměr cena/kvalita

    85%
Zobrazit recenze, které napsal:
Zobrazit recenze pouze v:
Seřadit od:
Zobrazit:

Kateřina Křiklánová

dospělý pár, 22.4.2014

Jihočeský kraj

  • Celkové hodnocení
86 %
  • Lázeňské služby - vše pod jednou střechou. Výborná kvalita masáží.

Personál
8
Služby
10
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
7

Anonym

jednotlivec, 22.4.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
70 %

(bez textového hodnocení)

Personál
9
Služby
8
Čistota
8
Pohodlí
5
Cena/kvalita
5

Ing. Pavel Suchan

jednotlivec, 28.3.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
94 %
  • Vynikající masáže i ostatní procedury, excelentní maséři z Indie, délka masáží. Zatím jsme se po pobytu cítili nejlépe ze všech dosavadních návštěv lázní.

  • Krátké vany pro moji postavu- to je však jen drobnost, špatná průvučnost stěn, ruská klientela dělala neskutečný hluk, který stěny prakticky vůbec netlumí.

Personál
10
Služby
10
Čistota
9
Pohodlí
8
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 11.3.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Ideální poloha, výborná dostupnost, parkovací plocha k dispozici.

  • Stravování - není na výběr více variant večeře a jsou podávány v krátkém časovém rozsahu. Kuchyňské pachy v prostoru hotelu - doporučuji odsávání z kuchyňských prostor!!

Personál
7
Služby
7
Čistota
7
Pohodlí
7
Cena/kvalita
6

Anonym

dospělý pár, 5.3.2014

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnocení
28 %
  • Nejhorší hotel v jakém jsem byl. Nekompetentní personál, který neví, co má pořádně dělat a každý říká hostům něco jiného. U čtyřhvězdičkového hotelu s cenami značně nadprůměrnými bych čekal mnohem lepší servis, než jakého se mi dostalo. Rumunské služby za německé ceny, když to shrnu do jednoho. V koupelně byly praskliny dlouhé cca 0,5 m. Měl jsem objednaný Valentýnský balíček, kdy Valentýnská večeře byl suchý plátek masa a rýže, na pokoji měl být připravený valentýnský dárek a až po naší urgenci jsme při odjezdu obdrželi balení lázeňských oplatek. U večeře nás obsluhoval jakýsi provozní, který zároveň plnil funkci recepčního.

  • Nedoporučuji.

  • - nekompetentní personál - nedodrželi, to co jsme si objednali - příšerná úroveň služeb - velice laxní přístup

Personál
1
Služby
1
Čistota
6
Pohodlí
5
Cena/kvalita
1
Lázeňský hotel PARK odpověděl na tuto recenzi.
Toto je hodnocení, které napsal člověk, který se ani nepodepsal a kdo ví, zda byl vůbec na pobytu v našem lázeňském hotelu. Může si vůbec takový člověk, který neuvede své jméno stát za tím co napíše? Při pobytech nikdo nepřišel s žádnou stížností nebo problémem, který by bylo nutné řešit. A potom napíše hodnocení a ani se pod ně nepodepíše? Pak není s kým diskutovat a ani co si vysvětlit. Máme spoustu spokojených klientů, kteří se rádi a poměrně často vrací. Oceňují kvalitu našich terapií i stravy. Kdyby to bylo tak špatné jak píše anonym, tak by se jistě nevraceli! Pro informaci dodáváme, že se snažíme poskytovat kvalitní terapie a vařit jídla zdravá z čerstvých surovin a bez chemických přísad, která podporují detoxikaci organizmu a doplnění potřebné energie, (nepřepalovaná na oleji za vysokých teplot) a pro dochucení používáme koření a bylinky.
Tento příspěvek měl zřejmě poškodit náš lázeňský hotel. Víc není co dodat!
František PETR

Ivana Mazancová

jednotlivec, 3.3.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
90 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
9
Cena/kvalita
8

Veronika Hrdá

mladý pár, 2.3.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
94 %
  • Velmi milý a vstřícný personál, vynikající služby a procedury, příjemné čisté prostředí. Rádi se vrátíme.

Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
8

Blanka Tůnová

jednotlivec, 24.2.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
70 %

(bez textového hodnocení)

Personál
7
Služby
7
Čistota
9
Pohodlí
7
Cena/kvalita
5

Černevová Marcela

dospělý pár, 23.2.2014

Čeština

  • Celkové hodnocení
100 %
  • S hotelem i jeho službami jsme byli moc spokojeni. Především všechny masáže a procedury byly naprosto úžasné - moc dík :o)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

dospělý pár, 17.2.2014

Královéhradecký kraj

  • Celkové hodnocení
66 %
  • vynikající procedury

Personál
5
Služby
9
Čistota
8
Pohodlí
6
Cena/kvalita
5

Marcela Nováková

jednotlivec, 18.12.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
84 %
  • mohu doporučit,nejvíce se mi líbila masaž,jakakoliv

  • nelíbilo se mi ve vanách,byla mi zima.Uvítala bych aspoň zabal do teplého prostěradla.

Personál
9
Služby
10
Čistota
8
Pohodlí
8
Cena/kvalita
7

Hana Rabináková

jednotlivec, 18.12.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
68 %
  • Naprosto perfektní a bezkonkurenční jsou lázeňské služby, zvláště terapie Ayurvedské medicíny. Všichni terapeuti jsou velmi ochotní, usměvaví, kvalifikovaní profesionálové, pracují ve vzorně čistém prostoru. Vše bez čekání, na minutu přesně. Hotelové pokoje jsou čisté, příjemné. Naprosto nevyhovující stravování, zejména večeře - bez jakéhokoli výběru, naprosto pokleslé kvality, o množsvtí nemluvě, bez polévky, bez desertu. Pouze v jednu vymezenou hodinu.

  • Naprosto perfektní a bezkonkurenční jsou lázeňské služby, zvláště terapie Ayurvedské medicíny. Všichni terapeuti jsou velmi ochotní, usměvaví, kvalifikovaní profesionálové, pracují ve vzorně čistém prostoru. Vše bez čekání, na minutu přesně. Hotelové pokoje jsou čisté, příjemné.

  • Naprosto nevyhovující stravování, zejména večeře - bez jakéhokoli výběru, naprosto pokleslé kvality, o množsvtí nemluvě, bez polévky, bez desertu. Pouze v jednu vymezenou hodinu. Ubytovací a stravovací služby poskytují tři neidentifikovatelní lidé, kteří údajně dělají "Všichni všechno..." V hotelu se **** není žádné zázemí - posezení v salonku, kavárna.... Při odjezdu z hotelu jsem postrádala fakturu s přesným rozpisem za úhradu jednotlivých služeb, zřejmě funguje jen pevná částka za "balíček".

Personál
5
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
5
Cena/kvalita
4
Lázeňský hotel PARK odpověděl na tuto recenzi.
Snažíme se o zdravou výživu odpovídající naší filosofii o zdravém životním stylu.
Paní klientka byla svérázná i v tom, že přesto že celý hotel je nekuřácké zařízení na pokoji intenzivně kouřila. Jak k tomu přijdou ostatní klienti nekuřáci, kteří přijdou na pokoj po ní a budou nuceni cítit zápach z cigaret?

Lada Fialová

dospělý pár, 18.12.2013

Královéhradecký kraj

  • Celkové hodnocení
100 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anna Mensová

ostatní, 2.12.2013

Ústecký kraj

  • Celkové hodnocení
100 %
  • Na tomto hotelu Park jsem nenalezla žádné zápory a líbí se mi ,že všichni lidé na hotelu jsou milí a vstřícní ,Maséři jsou opravdu šikovní a všechno funguje, tak jak má .Na tento hotel se budu ráda vracet.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
10

Anonym

jednotlivec, 30.11.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
88 %
  • ubytování uklizené pokoje zdravá strava možnost dokoupení procedur

  • nefungující televizor 2 jsme měly stejnou proceduru, ale jiné zacházení

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
8

Anonym

jednotlivec, 20.11.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
90 %
  • Ochota Vstřícnost Rychlé řešení (čehokoliv) Všichni milí Pokoje, čisté a útulné

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
8
Cena/kvalita
7

Dana Lochmanová

dospělý pár, 19.11.2013

Královéhradecký kraj

  • Celkové hodnocení
98 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
10
Cena/kvalita
9

Eva Škvorova

jednotlivec, 14.11.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
82 %
  • přátelské prostředí,ochota personálu,výborné služby,perfektní profesionálové na masáže

  • večeře-jedno jídlo,žádná možnost výběru

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Pohodlí
5
Cena/kvalita
6

Anonym

jednotlivec, 4.11.2013

Středočeský kraj

  • Celkové hodnocení
88 %

(bez textového hodnocení)

Personál
10
Služby
8
Čistota
9
Pohodlí
9
Cena/kvalita
8

Jiří Bulva

jednotlivec, 31.10.2013

Čeština

  • Celkové hodnocení
72 %
  • Celkově jsem byl spokojen. Vynikající byly jednotlivé procedury. Jako nedostatek hodnotím skutečnost, že při plné penzi nebyla vůbec žádná možnost výběru jídel pro oběd a večeři.

  • Velmi kladně hodnotím kvalitu procedur a přístup personálu.

  • Byl jsem velmi překvapen a nespokojen se způsobem stravování. Nebyla dána žádná možnost výběru jídla pro oběd a večeři. O tom co bude servírováno k obědu a večeři jsem neměl vůbec potuchy a bylo to vždy překvapení. S ohledem na deklarování hotelu jako čtyřhvězdičkového je tento způsob stravování dle mého názoru zcela nevyhovující.

Personál
10
Služby
6
Čistota
6
Pohodlí
6
Cena/kvalita
8