+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Lázeňský hotel PARK Bewertungen

Hotelbewertung

90%
Perfekt

von 508 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    93%
  • Sauberkeit

    94%
  • Ausstattung

    90%
  • Komfort

    88%
  • Preis-Leistungverhältnis

    85%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Einzelreisender, 26.3.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Nejde televize, topení v koupelně studené, ručníky mokré. Děkuji

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 11.3.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Ideální poloha, výborná dostupnost, parkovací plocha k dispozici.

  • Stravování - není na výběr více variant večeře a jsou podávány v krátkém časovém rozsahu. Kuchyňské pachy v prostoru hotelu - doporučuji odsávání z kuchyňských prostor!!

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
6

Hana Rabináková

Einzelreisender, 18.12.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Naprosto perfektní a bezkonkurenční jsou lázeňské služby, zvláště terapie Ayurvedské medicíny. Všichni terapeuti jsou velmi ochotní, usměvaví, kvalifikovaní profesionálové, pracují ve vzorně čistém prostoru. Vše bez čekání, na minutu přesně. Hotelové pokoje jsou čisté, příjemné. Naprosto nevyhovující stravování, zejména večeře - bez jakéhokoli výběru, naprosto pokleslé kvality, o množsvtí nemluvě, bez polévky, bez desertu. Pouze v jednu vymezenou hodinu.

  • Naprosto perfektní a bezkonkurenční jsou lázeňské služby, zvláště terapie Ayurvedské medicíny. Všichni terapeuti jsou velmi ochotní, usměvaví, kvalifikovaní profesionálové, pracují ve vzorně čistém prostoru. Vše bez čekání, na minutu přesně. Hotelové pokoje jsou čisté, příjemné.

  • Naprosto nevyhovující stravování, zejména večeře - bez jakéhokoli výběru, naprosto pokleslé kvality, o množsvtí nemluvě, bez polévky, bez desertu. Pouze v jednu vymezenou hodinu. Ubytovací a stravovací služby poskytují tři neidentifikovatelní lidé, kteří údajně dělají "Všichni všechno..." V hotelu se **** není žádné zázemí - posezení v salonku, kavárna.... Při odjezdu z hotelu jsem postrádala fakturu s přesným rozpisem za úhradu jednotlivých služeb, zřejmě funguje jen pevná částka za "balíček".

Persönlich
5
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
5
Wert/Geld
4
Lázeňský hotel PARK hat auf diese Bewertung geantwortet.
Snažíme se o zdravou výživu odpovídající naší filosofii o zdravém životním stylu.
Paní klientka byla svérázná i v tom, že přesto že celý hotel je nekuřácké zařízení na pokoji intenzivně kouřila. Jak k tomu přijdou ostatní klienti nekuřáci, kteří přijdou na pokoj po ní a budou nuceni cítit zápach z cigaret?

Marta Švecová

Einzelreisender, 17.8.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Veškeré procedury, které jsem absolvovala byly provedeny perfektně. Ošetřující personál se choval vždy velice mile a profesně. Musím ale vyzvednout práci obou pánů masérů, kteří mají "zlaté" ruce. Velice mi pomohli, co se týká odstranění bolesti a výrazné zlepšení pohybu. Už kvůli nim se budu do tohoto hotelu vracet.

  • nebyl výběr jídla (vařilo se pouze jedno), bylo velice drahé (190,-Kč) hlučný pokoj,

Persönlich
10
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
1

Daniel Pařik

Junges Paar, 2.11.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %
  • horší dostupnost parkování, málo prostoru na parkování před hotelem, chybí WIFI připojení na hotelu, pouze přes kabel na pokoji, horší obsluha a snídaně formou bufetu na 4**** hotel

Persönlich
8
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
7
Komfort
5
Wert/Geld
5

Anonym

Älteres Paar, 20.9.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
5

Miroslav Šklíba

Einzelreisender, 19.11.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
70 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
9
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 22.4.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
70 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
5
Wert/Geld
5

Blanka Tůnová

Einzelreisender, 24.2.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
70 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
9
Komfort
7
Wert/Geld
5

Anonym

Einzelreisender, 6.10.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
70 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
7

Blanka Hnízdilová

Einzelreisender, 1.10.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
70 %
  • pozitivní i přístup k dětem což jse v lázeńském hotelu velká výhoda

  • Rezervační sluba! Nedali vědět hotelu že jsme zakoupili pobyt a dostali poukaz na pobyt, takže překvapení v hotelu, že tam jsem, ale vše dobře dopadlo!

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
7

Danaila Dokova-Petrova

Älteres Paar, 18.8.2019

Česká republika

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
4
Wert/Geld
4

Anonym

Älteres Paar, 22.4.2019

Česká republika

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Jiří Bulva

Einzelreisender, 31.10.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Celkově jsem byl spokojen. Vynikající byly jednotlivé procedury. Jako nedostatek hodnotím skutečnost, že při plné penzi nebyla vůbec žádná možnost výběru jídel pro oběd a večeři.

  • Velmi kladně hodnotím kvalitu procedur a přístup personálu.

  • Byl jsem velmi překvapen a nespokojen se způsobem stravování. Nebyla dána žádná možnost výběru jídla pro oběd a večeři. O tom co bude servírováno k obědu a večeři jsem neměl vůbec potuchy a bylo to vždy překvapení. S ohledem na deklarování hotelu jako čtyřhvězdičkového je tento způsob stravování dle mého názoru zcela nevyhovující.

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 29.1.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %
  • - cisty, novy pokoj, nesmrdel cigaretovym kourem - personal se snazil byt mily - pri odjezdu hotel dava lazenske oplatky - hotel umoznil check out i po 12 hodine

  • - v lednu nedostatecne vytopeny pokoj a hotel na to, ze clovek absolvuje lazenske procedury - ve 3 pripadech ze 4 jidel, ktera jsem konzumovala v hotelu, bylo v jidle prilis syroveho cesneku - na upozorneni personal reagoval, ze cesnek je zdravy a je chripkova sezona. - privitala bych moznost domluvit harmonogram lazenskych procedur mezi klientem a hotelem - ne dostat povinny rozvrh jak ve skole - v TV na pokoji byly k dispozici jen 3 kanaly

Persönlich
7
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
5

Jitka Rousová

Einzelreisender, 23.10.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
7
Komfort
8
Wert/Geld
7

Kateřina Dvořáková

Familie mit kleinen Kindern, 11.6.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %
  • ochota personálu práce masérů poloha hotelu

Persönlich
7
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
8
Komfort
7
Wert/Geld
7

Zuzana Kulhavá

Einzelreisender, 3.3.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Neosobní přístup, slabší stravování, papírové zdi. Super procedury :-)

Persönlich
5
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
10
Komfort
7
Wert/Geld
7

Lenka Bitterová

Einzelreisender, 1.10.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
74 %
  • skvělé masáže, usměvavý personál

  • Pro zapojení televize chyběl na pokoji modem. Až po 3. urgenci nám byl modem zapojen. Při denních teplotách okolo 10-12 stupňů v hotelu netopili. Až po dotazu na teplo bylo topení další den zapojeno. Minibar na pokoji nebyl žádný.

Persönlich
8
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6

Alena Štefková

Einzelreisender, 19.8.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
74 %
  • přístup personálu,jejich ochota

  • mě velmi chyběl bazén,myslím tím opravdový bazén a ne ten co je nabízen v zimních lázních.Domnívám se,že v lázeňském městě by měl bazén být.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
7
Komfort
6
Wert/Geld
6