+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Lázeňský hotel PARK Bewertungen

Hotelbewertung

90%
Perfekt

von 508 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    93%
  • Sauberkeit

    94%
  • Ausstattung

    90%
  • Komfort

    88%
  • Preis-Leistungverhältnis

    85%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Jiří

Älteres Paar, 28.9.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
58 %
  • Čistota a klid

  • Lázeňský hotel nedisponuje žádným bazénem, (malý bazén s protiproudem) ani saunou (např. jen infra), dále fitness. Kapacita masáží při příjezdu byla vyčerpána a nemohli jsme z nabízených procedur Ayurvedské medicíny nic dostat. Snídaně byli každý den stejné bez obměny. Poměr cena a nabízené služby vychází hotel draze. Z těchto důvodu si myslím, že hodnocení čtyři hvězdy je vysoké.

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
5

Eva Koková

Einzelreisender, 23.9.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
58 %
  • Úklid v hotelu byl jen velmi povrchní a to nejen na pokojích.Večeře opravdu dietní,bez chuti,na vodě a tak málo,že mužům taková porce nemohla stačit.Výběr alespon ze dvou jídel nebyl možný.Jak brobíhal oběd nevím,protože jsem měla polopenzi.Indičtí maséři neumí česky,takže se absolutně nikdo nedomluví a můžou více uškodit než ulevit.Pokoje jsou pěkné a pohodlné.Poměr cena-kvalita za pobyt a služby ale neodpovídá.

Persönlich
6
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
6
Komfort
8
Wert/Geld
4

Miroslava Dlabáčková

andere Gruppe, 1.11.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
58 %
  • chování persoálu arogantní- pouze rodina Petrova- ostatní milí, snaživí špatná domluva- nedodrželi slíbené - rozpisy procedur, zkracování procedur z důvodu špatné organizace kladné hodnocení - strava

Persönlich
1
Dienstleistungen
1
Sauberkeit
10
Komfort
7
Wert/Geld
10

Anonym

Älteres Paar, 8.7.2009

Čeština

  • Gesamtbewertung
58 %
  • hotelová kuchyně neodpovídá úrovni 4* hotelu

Persönlich
7
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
7
Komfort
5
Wert/Geld
5

Jan

Älteres Paar, 13.11.2022

Praha Česká republika

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Hotel rozhodně nesplňuje požadavky na 4*. Není minibar, hotelová služba, restaurace, atd. výčet chybějícího standardu je dlouhý. Restaurace sice v hotelu je, ale fakticky mimo provoz. Je možné si objednat večeři (ráno na večer), ale bez výběru, v nabídce je pouze jedno jídlo. Snídaně, která je v ceně je neatraktivní. Hotel sice akceptuje platební karty, ale primárně požaduje hotovost s dovětkem, že za platbu kartou platí 3%, což vytváří nepříjemný tlak na hosty (tedy, alespoň na mně).

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Aleš

Älteres Paar, 30.10.2022

Česká republika

  • Gesamtbewertung
60 %
  • V hotelu čistota,zařízení pokoje.

  • Nemožnost objednat večeři z jídelního lístku ,snídaně nedostatečná nabídka ( 4 hvězd.hotel ) Zima na pokoji, topení studené a po reklamaci mírné dočasné zateplení .( S manželkou nachlazeni a nemocní ).Důvody netopení vysvětleny ale nelze akceptovat ( 4 hvězd.hotel ) Výhoda hotelu : je v centru a v blízkosti různých dobrých restauračních podniků. S pozdravem Aleš Baloun s manželkou

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 25.9.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
60 %
  • Dle mého názoru hotel neodpovídá čtyřem hvězdičkám, rozbité umyvadlo na pokoji, rozbitý řetízek na dveřích, naprosto nesající ručníky, prázdná chladnička na pokoji,chudý výběr snídaně. Když jsem se zeptala na recepci, proč je prázdná chladnička na pokoji, že jsme měli v noci žízeň, bylo mi řečeno, že o to hosté nemají zájem, že by se jim to zkazilo. Myslím, že ve čtyřhvězdičkovém hotelu by měla být minimálně minerálka na pokoji k dospozici, pochybuji, že by se zkazila. Je mi to líto, hotel je opravdu pěkný, ale takovéto detaily rozhodují, zda host přijede znovu.

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 20.12.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
62 %
  • Ubytování

  • Nulový výběr jídla při polopenzi - večeře, masér a cvičitel tzv. power yogy, což byla vlastně jakási rozcvička jak ji pamatujeme ze školních hodin tělesné výchovy, nemluvili česky, znali pouze několik slov, a při masážích a koupelích bylo zřejmě jejich hlavní zaměření svléknout ženu, aby se mohli podívat. Chtěl jsem v českých lázních české lidi, nechtěl jsem žádné Indy. Velké zklamání.

Persönlich
7
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
9
Komfort
6
Wert/Geld
5

Karel

Einzelreisender, 1.8.2020

Chodov Česká republika

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Příjemný personál,kvalitní snídaně

  • Chybějící zastítnění oken, naprosto vrzající postele,nabídka minibaru,nedostupnost taxi

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
4
Wert/Geld
4

Renata Jakubcová

Einzelreisender, 26.10.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Velmi vstřícný přístup personálu,masáže koupele nad míru spokojeni..

  • Nebyli jsme spokojeni se stravou.

Persönlich
9
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Paní Pachmanová Irena

Einzelreisender, 3.10.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Vše pod jednou střechou, lázeňské služby velmi milé.

Persönlich
9
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
4

Anonym

Gruppe von Freunden, 10.5.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Personál v hotelu byl milý a vstřícný. Procedury byly úžasné a poctivé! Velkým nedostatkem hotelu byly jejich příliš vrzající postele s tvrdými pružinovými matracemi, díky kterým se opravdu nedalo v noci spát. Ráno jsme se s kamarádkou vzbudily naprosto rozlámané a já i se zablokovanou krční páteří a silnou bolestí hlavy. Je fakt, že hned při druhé proceduře, což bylo narovnání krční páteře skrz plosky nohou, mně od bolesti pomohli. Další noc jsem přišly na pokoj raději až k ránu :) Také jídlo v jejich restauraci nebylo zrovna moc dobré. Myslím si, že zdravá strava se dá v dnešní době připravit i jinak, než tím, že se rozvaří zelenina a ve vodě uvaří maso. Doporučuji, pokud někdo nemá nařízenou dietu, dávat si jídlo mimo hotelovou restauraci. Také nás trošku napálili s vínem. Dle jídelního lístku jsme si objednaly Valtický Tramín červený ročník 2003 za 395,- Kč. Byl nám ale nalit bez upozornění ročník 2007 a když jsme se ptaly na cenu, bylo nám řečeno, že je stejná jako ročník 2003!!! A opravdu jsme takovou cenu nakonec i musely zaplatit. Takže nedoporučuji objednávat si víno, všude okolo mají lepší výběr. Tyto nedostatky byly ale vyváženy báječnými procedurami. Doporučuji jak podvodní masáž, tak hot stones i to narovnání krční páteře skrz plosky nohou. Velkou výhodou hotelu bylo, že všechny procedury byly v budově a mohlo se na ně chodit jen v županu!

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
1
Wert/Geld
4

Lenka Paulusová

Gruppe von Freunden, 27.3.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Hotel je velmi pěkný , čistý a příjemný. Pokud mám ale hodnotit služby relaxační a wlenes tak spokojená nejsem.Například: když mě po bylinkové koupeli zabalila pracovnice do ručníku a položila na relaxační lehátko a hned za plentou si řešila dost hlasitě svojí práci a to tak , že to bylo dost nepříjemné např.stříkala dezinfekce do masážních van, uklízela, prostě žádná relaxace tam nebyla možná.Co se týká masáže lávovými kameny ,hrozný, ta masáž nebyla odborně provedená!mám možnost porovnávat a to byla asi smůla, jsem po bouračce a absolvovala jsem dost masáží, toto bylo hlazení zad, žádnej efekt.Závěrem tedy hotel moc pěkný, příjemný ale pokud bych měla možnost jet znova služby wlenes budu řešit jinde.

Persönlich
6
Dienstleistungen
1
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
5

Jana Lukešová

Junges Paar, 10.3.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
1
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
1
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 24.2.2010

Olomouc, ČR

  • Gesamtbewertung
64 %
  • - neprofesionální - amatérské jednání - pokoj připraven až po 12 hodině - restaurace během dne mimo provoz / ani kávu / - malá pestrost jídelníčku, malý výběr - jen 3 jídla, 1 polévka - terapeutka běhá mezi 3 patry - personál bere rukama potraviny ze společných mís - zábal o 10 min. kratší - výborné masáže - pochválila bych pokojské - příjemné, vstřícné,ochotné,mílé

Persönlich
5
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
5

Anonym

Einzelreisender, 28.3.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
66 %
  • Jedná se o rodinný hotel, kde "všichni dělají všechno", ale jsou milí a snaží se vyhovět. Poskytované procedury byly příjemné a kvalitní. Kvalita jídla neodpovídá čtyřhvězdičkovému hotelu, nejhorší jsou večeře. Možná by bylo lepší poskytovat jen snídaně, které byly standardní.

  • příjemný a čistý hotel zajímavé procedury ochotný personál (byť trochu uštvaný)

  • Malé parkoviště vzhledem k počtu pokojů a předpokládaných aut nechutné večeře

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
10
Komfort
7
Wert/Geld
6

Anonym

Älteres Paar, 17.2.2014

Královéhradecký kraj

  • Gesamtbewertung
66 %
  • vynikající procedury

Persönlich
5
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
5

Simona Zárybnická

Gruppe von Freunden, 12.11.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
66 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
5
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
10
Komfort
7
Wert/Geld
7

Ivona

Älteres Paar, 28.8.2023

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
4

Čestmír Káňa

Älteres Paar, 2.8.2019

ostrava Česká republika

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Slaby vyber u snidani ,vysoka cena za psa,nemoznost restauračního provozu ,venkovni posezeni.to byla negativa pobytu v hotwelu.

  • viz nahore

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
8
Wert/Geld
4