+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Lázeňský hotel PARK Bewertungen

Hotelbewertung

90%
Perfekt

von 508 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    93%
  • Sauberkeit

    94%
  • Ausstattung

    90%
  • Komfort

    88%
  • Preis-Leistungverhältnis

    85%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Einzelreisender, 14.7.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
78 %
  • odpocinula jsem si a jsem spokojena :-)

  • sluzby pohodli personal byl velmi ochotny. bylo opravdu vedro a hotel nemel klimatizaci, ale na vyzadani mi dali jiny pokoj, ve kterem takove vedro nebylo, a muj pobyt byl tim padem prijemny. sluzby spa.cz : reagovali velmi rychle a pohotove a pobyt mi zaridili na posledni chvili coz jsem ocenila

  • neni klimatizace

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
5
Wert/Geld
7

Anonym

Einzelreisender, 9.7.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
78 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
9
Komfort
5
Wert/Geld
8

Jan Kohut ,Ing.

Älteres Paar, 13.11.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
78 %
  • Kvalitní ubytování, parkování zajištěno přímo u hotelu,vztřícný a ochotný personál,rozsah a kvalita léčebných procedůr včetně stravování na průměrne úrovni.

Persönlich
9
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
9
Komfort
8
Wert/Geld
8

Jan Rýdl

Älteres Paar, 15.3.2009

Čeština

  • Gesamtbewertung
78 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
7
Komfort
7
Wert/Geld
7

MILAN VYMAZAL

Einzelreisender, 17.4.2022

Česká republika

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 2.12.2021

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Adolf Pavlík

Älteres Paar, 30.7.2017

Praha Česká republika

  • Gesamtbewertung
80 %
  • pěkný výhled z pokoje do parku,v noci příjemný klid a ticho,milý personál...

  • velmi slabý výběr nabídky na snídani a stále se opakující výpadek televizoru..

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
4

Anonym

Älteres Paar, 10.6.2016

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
9
Komfort
8
Wert/Geld
6

Ivana Řimnáčová

Gruppe von Freunden, 27.11.2015

Liberecký kraj

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Pobyt se mi líbil. Ubytování bylo dobré, jídlo skvělé i když byl výběr jen ze 3 jídel. Kladně hodnotím i zabezpečené parkování u hotelu. Méně slušivé u 4 hvězdičkového hotelu bylo, že televize byla až na požádání a večerka ve 22.30.

  • Ubytování, strava, parkování

  • Televize až na požádání, večerka ve 22.30.

Persönlich
9
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
7

Daniela Mindošová

Einzelreisender, 30.10.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
7
Wert/Geld
6

Alena Jiroudková MUDr.

Einzelreisender, 25.6.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Televize stará,jen 4 programy,lednice nefungovala,chyběl mi bazén v hotelu,jinak personál velmi vstícný,přátelské prostředí.

  • Poděbrady jsou krásné,kulturní nabídka pestrá,procedury perfektní,kvalitní personál/Indové/,nabídka procedur jiná než obvykle,stravován í na dobré úrovni,budu doporučovat známým.

  • Uvedeno výše,jen ve vybavenosti.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
5
Wert/Geld
5

Anonym

Einzelreisender, 26.9.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Parkovani v okoli problematicke. Lze parkovat na hotelovem parkovisti za poplatek

Persönlich
8
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
8
Komfort
7
Wert/Geld
8

Marie Milenovská

Einzelreisender, 12.11.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %
  • velmi spokojena

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Jiří Hladík

Junges Paar, 29.9.2009

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Personál - vstřícný, milý, ale lehce neosobní Služby - nabídka služeb je poměrně široká a procedury příjemné.Bohužel prostředí nabízí srovnání s prostředím ozdravovny nebo zdravotnického zařízení.Možná by prospěl modernější look - pár svíček, tlumené světlo, příhodnější hudba na pozadí (my měli štěstí na country,popřípadě Hanku Zagorovou) modernější nábytek (možností,které nejsou tak finančně náročné je mnoho - IKEA, KIKA apod.) Čistota - zde jsme si nemohli stežovat.Vše v naprostém pořádku Komfort (pokojů) - v rámci mezí, modernější nádech by však v hotelu 4* potěšil Ostatní služby: Stravování - náš pobyt byl "obohacen" polopenzí. Snídaním formou bufetu opět nelze nic vytknout.Nabídka dostačující a uspokojující. (Jen následující den - pondělí (státní svátek) byl salám v krajích lehce okoralý)Večeře však skoro nepozřetelné.Výběr ze tří chodů, úroveň pokrmů srovnatelná s pokrmy školní jídelny.Bez chuti, barevně mdlé,nevzhledně vyhlížející.Pro příklad uvedu opečené brambory,podávané jako příloha,které vedle trouby (friťáku) maximálně tak prošli.Chutnaly a vypadaly spíše jako úplně obyčejné brambory z předvčerejšího oběda,které zbyly a opečením bylo myšleno nejspíše to oschlé,kterým byly potaženy Celkově: Když pomineme jídlo, byl pobyt zde strávený příjemný, vraceli jsme se odpočatí a veškeré služby, které jsme zde absolvovali, ke kladnému hodnocení velmi přispěli. Tímto personálu, který nás měl doslova pod rukami děkujeme

Persönlich
7
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
9
Komfort
8
Wert/Geld
8

Blanka Pokorná

Älteres Paar, 12.2.2016

Liberecký kraj

  • Gesamtbewertung
82 %
  • Celkově hodnotíme náš pobyt jako velmi příjemný.

  • Velmi dobrá poloha hotelu, vzhledem k centru města a dopravnímu spojení. Pokoj hezky zařízený pohodlným a funkčním nábytkem. Vše čisté. Lázeňské služby zajištěny příjemnými masérkami v hotelu, bez nutnosti opouštět budovu.

  • Stravování v restauraci. Večeře 9.2. byla přesolená. Snídaně byly po oba dny jednoduché, ale dostačující. Jen kvalita kávy byla velmi slabá. Ubrusy na některých stolech by bylo potřeba vyměnit.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
9
Wert/Geld
8

Jaroslav Kudláček

Älteres Paar, 18.11.2015

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
82 %
  • Bezchybný přístup personálu, informovanost.Kvalita ubytování.Pěkný hotel.

Persönlich
8
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
8
Komfort
9
Wert/Geld
7

Libuše Trlifajová

Einzelreisender, 26.5.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
82 %
  • výborná péče ze strany personálu; perfektní služby - doporučuji masáže od maséra jménem Suji :-))))

Persönlich
9
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
9
Komfort
7
Wert/Geld
6

Eva Škvorova

Einzelreisender, 14.11.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
82 %
  • přátelské prostředí,ochota personálu,výborné služby,perfektní profesionálové na masáže

  • večeře-jedno jídlo,žádná možnost výběru

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
5
Wert/Geld
6

Eva

Junges Paar, 4.8.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
82 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
10
Komfort
7
Wert/Geld
7

Renata Kůrková

Einzelreisender, 8.10.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
82 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
10
Komfort
7
Wert/Geld
7