+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Lázeňský hotel PARK Bewertungen

Hotelbewertung

90%
Perfekt

von 508 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    93%
  • Sauberkeit

    94%
  • Ausstattung

    90%
  • Komfort

    88%
  • Preis-Leistungverhältnis

    85%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Rudolf Zajíček

Älteres Paar, 28.3.2016

Liberecký kraj

  • Gesamtbewertung
26 %
  • Tento rodinný hotel byl nejhorším hotelem, který jsme v posledních 10 letech navštívili. Personál absolutně neprofesionální, nezkušený a ještě neochotný. V pokojích byla zima a při reklamaci nám i jiným hostům bylo sděleno, že topení je nastaveno podle venkovní teploty a bylo vystaráno. Na chodbách bylo větší teplo než v pokojích, takže jsme museli být budˇ v posteli nebo nechat otevřené dveře, nebo jít raději ven. Jedna rodina s dětmi měla tyto dveře na chodbu otevřené, aby měli v pokoji trochu větší teplo. Na pokoji ve 4* hotelu nebyly televize. Dle informací pana majitele jsou televize pouze na některých pokojích. Po 5ti hodinách urgencí nám přinesli televizi z minulého století, kde byl otřesný, tmavý obraz, ale alespoň něco. Strava nám připomínala dětská léta v družině, jídlo bez chuti a bez zápachu, jako by bylo vařeno pro dietáře v nemocnici. Hodnota večeře vyjádřená v Kč mohla být tak 50,-- Kč. Když jsme chtěli víno, byl nám nabídnut jeden druh bílého a jeden druh červeného vína. Na večeři byla určena jedna hodina, to aby hosté příliš dlouho nezdržovali personál, který už se viděl doma. Dívčina z recepce nosila večeře, pak zase běžela na recepci, pak se zase vrátila aby přinesla večeři nebo nějaké pití, když si ho nějaký host přál. Když se nás zeptali, jak nám chutnalo a my jsme jim sdělili, že moc ne, tak se hrozně divili. Řekli jsme jim, ať se jdou podívat do 4* hotelu Felicitas, kde jsme byli v loňském roce velice spokojeni. Na to nám slečna sdělila, že když se nám to nelíbí, ať jdeme tedy tam. Opravdu profíci. K tomu se už toho snad více nedá napsat. K večeři nebyl ani zákusek, pouze nějaká řepa a druhý den otřesná nakrouhaná mrkev namočená ve vodě. Filé bylo vařené, brambory zelené nebo černé. No hrůza. U snídaně bylo pozitivní to, že pečivo bylo měkké. Vajíčka natvrdo byla převařená a tudíž vevnitř nazelenalá, volská oka místo aby byla tekutá byla natvrdo. Myslíme si, že toto naše hodnocení by mělo být uvedeno na internetových stránkách jako ukázka totální neschopnosti obsluhujícího personálu včetně majitele hotelu. V 18,45 byla jídelna prázdná, zatímco v jiných hotelech lidé seděli v jídelně někde do 21 hodin, popíjeli vínko, prostě pohoda Jediné pozitivum v tomto hotelu byly procedury, které se nám líbily a byly prováděny profesionály a profesionálně.

  • procedury

  • - neprofesionální chování personálu včetně majitele či majitelů hotelu a celkový přístup k daným problémům. - zima na pokojích, což se nezměnilo ani druhého dne. -pokoje bez televize -jídlo nechutné (docela by nás zajímalo, kolik si hotel účtuje za jednu večeři).

Persönlich
1
Dienstleistungen
1
Sauberkeit
7
Komfort
1
Wert/Geld
3

Anonym

Älteres Paar, 5.3.2014

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
28 %
  • Nejhorší hotel v jakém jsem byl. Nekompetentní personál, který neví, co má pořádně dělat a každý říká hostům něco jiného. U čtyřhvězdičkového hotelu s cenami značně nadprůměrnými bych čekal mnohem lepší servis, než jakého se mi dostalo. Rumunské služby za německé ceny, když to shrnu do jednoho. V koupelně byly praskliny dlouhé cca 0,5 m. Měl jsem objednaný Valentýnský balíček, kdy Valentýnská večeře byl suchý plátek masa a rýže, na pokoji měl být připravený valentýnský dárek a až po naší urgenci jsme při odjezdu obdrželi balení lázeňských oplatek. U večeře nás obsluhoval jakýsi provozní, který zároveň plnil funkci recepčního.

  • Nedoporučuji.

  • - nekompetentní personál - nedodrželi, to co jsme si objednali - příšerná úroveň služeb - velice laxní přístup

Persönlich
1
Dienstleistungen
1
Sauberkeit
6
Komfort
5
Wert/Geld
1
Lázeňský hotel PARK hat auf diese Bewertung geantwortet.
Toto je hodnocení, které napsal člověk, který se ani nepodepsal a kdo ví, zda byl vůbec na pobytu v našem lázeňském hotelu. Může si vůbec takový člověk, který neuvede své jméno stát za tím co napíše? Při pobytech nikdo nepřišel s žádnou stížností nebo problémem, který by bylo nutné řešit. A potom napíše hodnocení a ani se pod ně nepodepíše? Pak není s kým diskutovat a ani co si vysvětlit. Máme spoustu spokojených klientů, kteří se rádi a poměrně často vrací. Oceňují kvalitu našich terapií i stravy. Kdyby to bylo tak špatné jak píše anonym, tak by se jistě nevraceli! Pro informaci dodáváme, že se snažíme poskytovat kvalitní terapie a vařit jídla zdravá z čerstvých surovin a bez chemických přísad, která podporují detoxikaci organizmu a doplnění potřebné energie, (nepřepalovaná na oleji za vysokých teplot) a pro dochucení používáme koření a bylinky.
Tento příspěvek měl zřejmě poškodit náš lázeňský hotel. Víc není co dodat!
František PETR

František Vozný

Einzelreisender, 8.10.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
30 %
  • Lázeňské služby vynikající, stravování silně podprůměrné, servis mizerný.

  • Lázeňské služby a procedury vynikající******

  • Stravovací služby, restaurační servis, nemožnost cokoliv si objednat mezi procedurami.

Persönlich
2
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
6
Komfort
1
Wert/Geld
1

Anonym

Älteres Paar, 29.3.2016

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
34 %
  • Za svůj nemalý peníz jeďte jinam

  • Maséři jsou super

  • Strava jak ve školní jídelně v roce 1975, pavučiny na stěnách, personál, kdy každý dělá všechno, špinavé a úzké plátěné zástěny ve SPA, takže se můžete vzájemně pozorovat s osobou opačného pohlaví naproti ve vaně, nevyhovující prostor pro relax po procedurách ve vaně, pro vstup do vany nejsou připraveny schůdky, čekání na procedury na hotelové chodbě, TV na pokoji nefunkční - pouze omezený počet SETOPBOXŮ

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
4
Komfort
2
Wert/Geld
1

Anonym

Älteres Paar, 29.3.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
34 %
  • Dobré umístění u kolonády, úžasné masáže indským masérem.

  • Velmi omezený výběr stravy, snídaně se neustále opakující stejná nabídka, na stolech každý den staré tvrdé pečivo promíchané s čerstvým. V případě zaplnění hotelu vypomáhá na procedurách i uklízečka, byli jsme svědky neodborného proškolování v balneo. V hotelu jsou staré, tvrdé ručníky. Topení je hodně nedostačující, netopí se snad přes den vůbec. Na 4+ bych hotel v žádném případě nehodnotila, zde bych čekala větší komfort.

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
5
Komfort
1
Wert/Geld
1

jiří kolář

Einzelreisender, 29.10.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
34 %
  • Na pokoji nebyla televize. Byla dodána až po urgenci druhý den. Termíny podávání snídaně a večeře byly zkráceny proti voucheru. Půl hodiny před koncem podávání snídaně nebylo již nic doplňováno s vysvětlením, že už se to nevyplatí. Personál běžel koupit pouze chleba. Při změně procedur jsme nebyli informováni o změně místnosti. Závěrem : Celková úroveň služeb neodpovídala úrovni čtyřhvězdičkového hotelu, na kterou jsme zvyklí.

Persönlich
2
Dienstleistungen
3
Sauberkeit
7
Komfort
3
Wert/Geld
2

Anonym

Einzelreisender, 23.6.2019

Čeština

  • Gesamtbewertung
36 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
2
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
4
Komfort
4
Wert/Geld
4

Šárka Filipová

Einzelreisender, 14.3.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
38 %
  • Úplně hrozná kuchyně, opravdu, jídlo se prakticky nedalo jíst, že jsme měli rybu jsem poznalal až zpět na jídelním lístku, myslela jsem, že se jedná o kaši... Na hotovku jsme čekali cca 45 minut. Opravdu tragédie, vícekrát bych kvůli tomu tento hotel nevolila.

Persönlich
2
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
7
Komfort
5
Wert/Geld
3

Václav Babička

Familie mit kleinen Kindern, 12.5.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
44 %
  • Hotel je umístěn přímo v centru. Má i vlastní parkoviště za nízkou cenu. Ubytování odpovídá 3* hotelu, rozhodně ne 4*. V hotelu není žádná kavárna, ani lobby bar, v hotelu není žádné místo kde by si člověk mohl sednout, číst si, případně popovídat si s přáteli z ostatních pokojů. Nezbývá než jít do okolních hezkých kaváren či restaurací. Hotelová restaurace je velká katastrofa. Přes den je zavřená a otevírá se pouze na 1 vymezenou hodinu večer kdy se podává večeře, což znamená jedno jídlo. Jídlo nebylo příliš dobré, všem nám připomnělo instantní závodní jídelnu. Po první večeři jsme na další již v hotelu raději nešli. Snídaně je průměrná, rozhodně by se tam nemělo nabízet jídlo, které zbylo z večeře z přechozího dne. Procedury v hotelu provádí dvě skupinky pracovníků. První skupina jsou indové kteří velmi dobře dělají ayurvédské masáže. Druhá skupina jsou lidé kteří občas sedí na recepci, občas uklízejí pokoje hostů, občas napouštějí vany na koupele a provádějí další procedury, a celkově bohužel dělají několik věcí ale žádnou nedělají 100%. Připadalo nám to tragikomické, ale bohužel je to obrázek toho jak špatný servis si z pohledu vedení hotelu jejich hosté zaslouží. Procedury jsou prováděny v malých místnostech, kde je mezi jednotlivými pacienty pouze plátěný závěs jako býval v polních nemocnicích. Do lázní Park se již vracet nechceme, jsme zklamáni. Naopak můžeme vřele doporučit lázně Tree of Life v Bělohradě, které jsou v témeř stejné cenové hladině, se skutečnými 4* a naprosto perfektním servisem.

  • Procedury od indického personálu. Město Poděbrady Architektura staveb ve městě Okolní restaurace - Oliver, nebo Sotto del Ponte.

  • Personál hotelu neumí pozdravit. Je to základní slušnost, kterou mladý číšník při snídaních a večeři, současně i recepční nezná. Špatná kvalita poskytovaých procedur - například chladná voda při koupelích, a nepříjemné jednání personálu který vany obsluhoval. V pokoji je jen jedna el. zásuvka. Je umístěná dost neprakticky, pokud do ní dáte nabíječku s telefonem, tak vám telefon visí ve vzduchu a lehce se stane že spadne na zem a může se poškodit. Pokud si do této zásuvky zapojíte notebook, musíte přeskakovat kabel při každé cetě ven z pokoje či do koupelny. Koberce v pokoji vypadají zašlapaně. Oblečení personálu není profesionální, není žádný rozdíl mezi personálem a hosty. Personál v restauraci je oblečen jak když právě přišel z procházky po parku, a to má hotel jen 4* Je vidět že vedení hotelu velmi šetří na tom jak jeho zaměstnanci chodí oblečeni a hosté se nestačí divit jak špatný 4* hotel si bohužel vybrali. Večeře byla jak ze školní jídelny.

Persönlich
4
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 30.9.2010

Čeština

  • Gesamtbewertung
44 %
  • Jednotvárná kuchyně (dva dny za sebou stejná úprava kuřecího masa zasypaná vegetou a kari), někteří z "odborného" personálu nemají potuchy o procedurách, které provádějí (např. velmi horká uhličitá koupel), nedávají při odjezdu automaticky kompletní vyúčtování, jeden blbec vám zkazí celý pobyt, v mém případě se bohužel vyskytl, a ten "přebije" i ostatní milé a šikovné lidi. I v tomto hotelu jsou bohužel "papírové" zdi. Do tohoto hotelu už nikdy nepojedu.

Persönlich
2
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
8
Komfort
5
Wert/Geld
5

Mgr. Zdeňka Rozinková,

Einzelreisender, 24.11.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
48 %
  • Dobrá strava, rychlá obsluha Čisté lůžkoviny a ručníky Kvalitní kozmetika, ale bohužel chladno v místnosti

  • Chladno na pokojích - dobré na spaní Prach a zápach v pokoji, zapatlané dveře skříně, špinavý koberec Špatné osvětlení v koupelně Absence komody nebo poličky na kozmetiku v koupelně Nefunkční větrák v koupelně Ansence návodu v Čj. k trezoru

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
3
Komfort
5
Wert/Geld
4

Magda Lukášová

Gruppe von Freunden, 28.8.2021

slatinany Česká republika

  • Gesamtbewertung
52 %
  • Neodtékala voda ve sprchovém koutě nepříliš nové ručníky záclony, závěsy nejsou blackout málo vybavená koupelna, nebylo kam položit věci toaletní a pověsit oblečení snídaně průměrné

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
4
Komfort
2
Wert/Geld
4

Ivo Doskočil

Älteres Paar, 31.8.2019

Česká republika

  • Gesamtbewertung
52 %
  • Na slušné úrovni byla čistota. Hotel se nachází na příjemném místě na pokraji lázeňského parku.

  • Přesto, že měl být pokoj plně vybaven, ve výbavě mi chyběla televize a v rozhlase škrčely pouze dvě stanice. Jednotlivé pokoje od sebe nejsou dostatečně izolované, takže místo rozhlasu nebo televize jsme celou noc poslouchali kvílení ze sousedního pokoje. U snídaně obsluhovali pouze dvě osoby - při příchodu na snídani (cca jednu hodinu o jejím zahájení) již nebyly některé chody k dispozici, s problémy byla doplněna káva a teplá voda na čaj.

Persönlich
6
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
8
Komfort
4
Wert/Geld
4

Anonym

Älteres Paar, 27.10.2015

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
52 %
  • Rehabilitační personál odvedl svoji práci kvalitně. Ten jediný vylepšil pohled na hotel.

  • Když se hotel označí čtyřmi hvězdičkami, čekal bych mnohem lepší služby, zejména co se týká stravování. Snídaně klasika, ale žádný zázrak. Večeře jedna velká ubohost. Výběr ze 3 jídel /kuřecí, vepřové, bezmasé/ , úroveň školní jídelny. K jídlu unavený salát. V tomto směru nejhorší hotel kde jsme kdy byli. Pokud jedou na pobyt manželé, předpokládal bych, že budou chodit na procedury ve stejný čas, a ne každý jindy. Kapacity byly, ochota zřejmě ne. Ono sladit některé věci je prostě práce navíc. Na závěr perla: při odchodu jsme dostali dárek - 2 roky prošlé lázeňské oplatky. Co dodat? Sem již určitě nikdy nepojedeme.

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
7
Komfort
5
Wert/Geld
4

Anonym

Älteres Paar, 16.9.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
52 %
  • Hotel má ve znaku 4 hvězdy, ale neodpovídá tomu kvalita ubytování. Pokoj plný prachu, v botníku bláto, nedostatek světla v pokoji, až po odmontování krytu jsme zjistili, že nesvítí jedna žárovka, žádné informace v tištěné podobě na pokoji. Tohle všechno musí být před ubytováním hosta v naprostém pořádku. V koupelně si není kam odložit toaletní tašky (úzká skleněná polička pod zrcadlem, tak na kartáček na zuby a nějakou drobnost). Není kam pověsit mokré ručníky. Malinký koš na odpadky v koupelně a ani ten není v SO a NE vynášen.Personál na recepci milý a vstřícný, ale to pro spokojenost hosta nestačí. Navíc trochu zmatku i v objednávání na procedury, párkrát nesouhlasilo číslo místnosti, kde měla být procedura prováděna. Jednou na proceduru zapomněli úplně.

Persönlich
7
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
4
Komfort
5
Wert/Geld
5

Ludmila Kebzová

Gruppe von Freunden, 17.11.2014

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
52 %
  • procedury perfektní - i co se týká ochoty masérů.. vedení hotelu - arogance, nevšímavost, nás opravdu nezajímá kolik Kč stojí televizory na pokojích

  • lázeňské procedury - perfektní, ubytování

  • arogance a nevšímavost personálu - vedení hotelu, TV prý je jen na některých pokojích a na našem pokoji asi!!! nebude - a nebylo co píše SPA není pro ně směrodatné jídlo - nebyl výběr a celkově nic moc hotel se 4 hvězdičkami?

Persönlich
2
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
9
Komfort
6
Wert/Geld
4

Pavel Nejezchleb

Einzelreisender, 1.10.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
52 %
  • jednotné jídlo bez možnosti výběru,nedodržení nabídky služeb,práce neprověřeného,terapeuta,celkově cenově nadhodnoceno

Persönlich
6
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
5
Komfort
6
Wert/Geld
4

Alena Šimonová

Einzelreisender, 19.1.2009

Čeština

  • Gesamtbewertung
52 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
8
Komfort
3
Wert/Geld
5

Anonym

Älteres Paar, 2.5.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
54 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
1
Wert/Geld
6

Anonym

Älteres Paar, 31.7.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
56 %
  • Ochotný personál,čistota

  • nefungující restaurace, cena za pobyt neodpovídá kvalitě vybavení a služeb, samozřejmé věci ve 4* hotelu nejsou samozřejmostí a host si o ně musí říkat personálu, který se mu ovšem snaží vyhovět

Persönlich
8
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
9
Komfort
6
Wert/Geld
3