+421 342 251 251
Po - Pi: 8am – 8pm So - Ne: 9am – 4pm

Lázeňský hotel PARK Recenzie

Hodnotenie hotela

90%
Vynikajúce

podľa 508 recenzií

How do we collect reviews?

  • Personál

    93%
  • Čistota

    94%
  • Vybavenie

    90%
  • Komfort

    88%
  • Pomer cena/kvalita

    85%
Zobraziť recenzie, ktoré napísal :
Zobraziť recenzie v :
Zoradiť podľa:
Ukázať :

Jiří

starší pár, 28.9.2015

Čeština

  • Celkové hodnotenie
58 %
  • Čistota a klid

  • Lázeňský hotel nedisponuje žádným bazénem, (malý bazén s protiproudem) ani saunou (např. jen infra), dále fitness. Kapacita masáží při příjezdu byla vyčerpána a nemohli jsme z nabízených procedur Ayurvedské medicíny nic dostat. Snídaně byli každý den stejné bez obměny. Poměr cena a nabízené služby vychází hotel draze. Z těchto důvodu si myslím, že hodnocení čtyři hvězdy je vysoké.

Personál
6
Služby
4
Čistota
8
Komfort
6
Hodnota/peniaze
5

Eva Koková

jednotlivec, 23.9.2012

Čeština

  • Celkové hodnotenie
58 %
  • Úklid v hotelu byl jen velmi povrchní a to nejen na pokojích.Večeře opravdu dietní,bez chuti,na vodě a tak málo,že mužům taková porce nemohla stačit.Výběr alespon ze dvou jídel nebyl možný.Jak brobíhal oběd nevím,protože jsem měla polopenzi.Indičtí maséři neumí česky,takže se absolutně nikdo nedomluví a můžou více uškodit než ulevit.Pokoje jsou pěkné a pohodlné.Poměr cena-kvalita za pobyt a služby ale neodpovídá.

Personál
6
Služby
5
Čistota
6
Komfort
8
Hodnota/peniaze
4

Miroslava Dlabáčková

iná skupina, 1.11.2010

Čeština

  • Celkové hodnotenie
58 %
  • chování persoálu arogantní- pouze rodina Petrova- ostatní milí, snaživí špatná domluva- nedodrželi slíbené - rozpisy procedur, zkracování procedur z důvodu špatné organizace kladné hodnocení - strava

Personál
1
Služby
1
Čistota
10
Komfort
7
Hodnota/peniaze
10

Anonym

starší pár, 8.7.2009

Čeština

  • Celkové hodnotenie
58 %
  • hotelová kuchyně neodpovídá úrovni 4* hotelu

Personál
7
Služby
5
Čistota
7
Komfort
5
Hodnota/peniaze
5

Jan

starší pár, 13.11.2022

Praha Česká republika

  • Celkové hodnotenie
60 %
  • Hotel rozhodně nesplňuje požadavky na 4*. Není minibar, hotelová služba, restaurace, atd. výčet chybějícího standardu je dlouhý. Restaurace sice v hotelu je, ale fakticky mimo provoz. Je možné si objednat večeři (ráno na večer), ale bez výběru, v nabídce je pouze jedno jídlo. Snídaně, která je v ceně je neatraktivní. Hotel sice akceptuje platební karty, ale primárně požaduje hotovost s dovětkem, že za platbu kartou platí 3%, což vytváří nepříjemný tlak na hosty (tedy, alespoň na mně).

Personál
6
Služby
4
Čistota
8
Komfort
6
Hodnota/peniaze
6

Aleš

starší pár, 30.10.2022

Česká republika

  • Celkové hodnotenie
60 %
  • V hotelu čistota,zařízení pokoje.

  • Nemožnost objednat večeři z jídelního lístku ,snídaně nedostatečná nabídka ( 4 hvězd.hotel ) Zima na pokoji, topení studené a po reklamaci mírné dočasné zateplení .( S manželkou nachlazeni a nemocní ).Důvody netopení vysvětleny ale nelze akceptovat ( 4 hvězd.hotel ) Výhoda hotelu : je v centru a v blízkosti různých dobrých restauračních podniků. S pozdravem Aleš Baloun s manželkou

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Komfort
6
Hodnota/peniaze
4

Anonym

jednotlivec, 25.9.2016

Čeština

  • Celkové hodnotenie
60 %
  • Dle mého názoru hotel neodpovídá čtyřem hvězdičkám, rozbité umyvadlo na pokoji, rozbitý řetízek na dveřích, naprosto nesající ručníky, prázdná chladnička na pokoji,chudý výběr snídaně. Když jsem se zeptala na recepci, proč je prázdná chladnička na pokoji, že jsme měli v noci žízeň, bylo mi řečeno, že o to hosté nemají zájem, že by se jim to zkazilo. Myslím, že ve čtyřhvězdičkovém hotelu by měla být minimálně minerálka na pokoji k dospozici, pochybuji, že by se zkazila. Je mi to líto, hotel je opravdu pěkný, ale takovéto detaily rozhodují, zda host přijede znovu.

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Komfort
6
Hodnota/peniaze
4

Anonym

jednotlivec, 20.12.2012

Čeština

  • Celkové hodnotenie
62 %
  • Ubytování

  • Nulový výběr jídla při polopenzi - večeře, masér a cvičitel tzv. power yogy, což byla vlastně jakási rozcvička jak ji pamatujeme ze školních hodin tělesné výchovy, nemluvili česky, znali pouze několik slov, a při masážích a koupelích bylo zřejmě jejich hlavní zaměření svléknout ženu, aby se mohli podívat. Chtěl jsem v českých lázních české lidi, nechtěl jsem žádné Indy. Velké zklamání.

Personál
7
Služby
4
Čistota
9
Komfort
6
Hodnota/peniaze
5

Karel

jednotlivec, 1.8.2020

Chodov Česká republika

  • Celkové hodnotenie
64 %
  • Příjemný personál,kvalitní snídaně

  • Chybějící zastítnění oken, naprosto vrzající postele,nabídka minibaru,nedostupnost taxi

Personál
8
Služby
6
Čistota
10
Komfort
4
Hodnota/peniaze
4

Renata Jakubcová

jednotlivec, 26.10.2015

Čeština

  • Celkové hodnotenie
64 %
  • Velmi vstřícný přístup personálu,masáže koupele nad míru spokojeni..

  • Nebyli jsme spokojeni se stravou.

Personál
9
Služby
5
Čistota
6
Komfort
6
Hodnota/peniaze
6

Paní Pachmanová Irena

jednotlivec, 3.10.2012

Čeština

  • Celkové hodnotenie
64 %
  • Vše pod jednou střechou, lázeňské služby velmi milé.

Personál
9
Služby
7
Čistota
6
Komfort
6
Hodnota/peniaze
4

Anonym

skupina priateľov, 10.5.2011

Čeština

  • Celkové hodnotenie
64 %
  • Personál v hotelu byl milý a vstřícný. Procedury byly úžasné a poctivé! Velkým nedostatkem hotelu byly jejich příliš vrzající postele s tvrdými pružinovými matracemi, díky kterým se opravdu nedalo v noci spát. Ráno jsme se s kamarádkou vzbudily naprosto rozlámané a já i se zablokovanou krční páteří a silnou bolestí hlavy. Je fakt, že hned při druhé proceduře, což bylo narovnání krční páteře skrz plosky nohou, mně od bolesti pomohli. Další noc jsem přišly na pokoj raději až k ránu :) Také jídlo v jejich restauraci nebylo zrovna moc dobré. Myslím si, že zdravá strava se dá v dnešní době připravit i jinak, než tím, že se rozvaří zelenina a ve vodě uvaří maso. Doporučuji, pokud někdo nemá nařízenou dietu, dávat si jídlo mimo hotelovou restauraci. Také nás trošku napálili s vínem. Dle jídelního lístku jsme si objednaly Valtický Tramín červený ročník 2003 za 395,- Kč. Byl nám ale nalit bez upozornění ročník 2007 a když jsme se ptaly na cenu, bylo nám řečeno, že je stejná jako ročník 2003!!! A opravdu jsme takovou cenu nakonec i musely zaplatit. Takže nedoporučuji objednávat si víno, všude okolo mají lepší výběr. Tyto nedostatky byly ale vyváženy báječnými procedurami. Doporučuji jak podvodní masáž, tak hot stones i to narovnání krční páteře skrz plosky nohou. Velkou výhodou hotelu bylo, že všechny procedury byly v budově a mohlo se na ně chodit jen v županu!

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Komfort
1
Hodnota/peniaze
4

Lenka Paulusová

skupina priateľov, 27.3.2010

Čeština

  • Celkové hodnotenie
64 %
  • Hotel je velmi pěkný , čistý a příjemný. Pokud mám ale hodnotit služby relaxační a wlenes tak spokojená nejsem.Například: když mě po bylinkové koupeli zabalila pracovnice do ručníku a položila na relaxační lehátko a hned za plentou si řešila dost hlasitě svojí práci a to tak , že to bylo dost nepříjemné např.stříkala dezinfekce do masážních van, uklízela, prostě žádná relaxace tam nebyla možná.Co se týká masáže lávovými kameny ,hrozný, ta masáž nebyla odborně provedená!mám možnost porovnávat a to byla asi smůla, jsem po bouračce a absolvovala jsem dost masáží, toto bylo hlazení zad, žádnej efekt.Závěrem tedy hotel moc pěkný, příjemný ale pokud bych měla možnost jet znova služby wlenes budu řešit jinde.

Personál
6
Služby
1
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
5

Jana Lukešová

mladý pár, 10.3.2010

Čeština

  • Celkové hodnotenie
64 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
1
Služby
10
Čistota
1
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Anonym

jednotlivec, 24.2.2010

Olomouc, ČR

  • Celkové hodnotenie
64 %
  • - neprofesionální - amatérské jednání - pokoj připraven až po 12 hodině - restaurace během dne mimo provoz / ani kávu / - malá pestrost jídelníčku, malý výběr - jen 3 jídla, 1 polévka - terapeutka běhá mezi 3 patry - personál bere rukama potraviny ze společných mís - zábal o 10 min. kratší - výborné masáže - pochválila bych pokojské - příjemné, vstřícné,ochotné,mílé

Personál
5
Služby
4
Čistota
9
Komfort
9
Hodnota/peniaze
5

Anonym

jednotlivec, 28.3.2016

Čeština

  • Celkové hodnotenie
66 %
  • Jedná se o rodinný hotel, kde "všichni dělají všechno", ale jsou milí a snaží se vyhovět. Poskytované procedury byly příjemné a kvalitní. Kvalita jídla neodpovídá čtyřhvězdičkovému hotelu, nejhorší jsou večeře. Možná by bylo lepší poskytovat jen snídaně, které byly standardní.

  • příjemný a čistý hotel zajímavé procedury ochotný personál (byť trochu uštvaný)

  • Malé parkoviště vzhledem k počtu pokojů a předpokládaných aut nechutné večeře

Personál
5
Služby
5
Čistota
10
Komfort
7
Hodnota/peniaze
6

Anonym

starší pár, 17.2.2014

Královéhradecký kraj

  • Celkové hodnotenie
66 %
  • vynikající procedury

Personál
5
Služby
9
Čistota
8
Komfort
6
Hodnota/peniaze
5

Simona Zárybnická

skupina priateľov, 12.11.2010

Čeština

  • Celkové hodnotenie
66 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
5
Služby
4
Čistota
10
Komfort
7
Hodnota/peniaze
7

Ivona

starší pár, 28.8.2023

Čeština

  • Celkové hodnotenie
68 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
8
Služby
6
Čistota
8
Komfort
8
Hodnota/peniaze
4

Čestmír Káňa

starší pár, 2.8.2019

ostrava Česká republika

  • Celkové hodnotenie
68 %
  • Slaby vyber u snidani ,vysoka cena za psa,nemoznost restauračního provozu ,venkovni posezeni.to byla negativa pobytu v hotwelu.

  • viz nahore

Personál
8
Služby
8
Čistota
6
Komfort
8
Hodnota/peniaze
4