+421 342 251 251
Po - Pi: 8am – 8pm So - Ne: 9am – 4pm

Lázeňský hotel PARK Recenzie

Hodnotenie hotela

90%
Vynikajúce

podľa 508 recenzií

How do we collect reviews?

  • Personál

    93%
  • Čistota

    94%
  • Vybavenie

    90%
  • Komfort

    88%
  • Pomer cena/kvalita

    85%
Zobraziť recenzie, ktoré napísal :
Zobraziť recenzie v :
Zoradiť podľa:
Ukázať :

Anonym

jednotlivec, 26.3.2016

Čeština

  • Celkové hodnotenie
68 %
  • Nejde televize, topení v koupelně studené, ručníky mokré. Děkuji

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Komfort
8
Hodnota/peniaze
6

Anonym

jednotlivec, 11.3.2014

Čeština

  • Celkové hodnotenie
68 %
  • Ideální poloha, výborná dostupnost, parkovací plocha k dispozici.

  • Stravování - není na výběr více variant večeře a jsou podávány v krátkém časovém rozsahu. Kuchyňské pachy v prostoru hotelu - doporučuji odsávání z kuchyňských prostor!!

Personál
7
Služby
7
Čistota
7
Komfort
7
Hodnota/peniaze
6

Hana Rabináková

jednotlivec, 18.12.2013

Čeština

  • Celkové hodnotenie
68 %
  • Naprosto perfektní a bezkonkurenční jsou lázeňské služby, zvláště terapie Ayurvedské medicíny. Všichni terapeuti jsou velmi ochotní, usměvaví, kvalifikovaní profesionálové, pracují ve vzorně čistém prostoru. Vše bez čekání, na minutu přesně. Hotelové pokoje jsou čisté, příjemné. Naprosto nevyhovující stravování, zejména večeře - bez jakéhokoli výběru, naprosto pokleslé kvality, o množsvtí nemluvě, bez polévky, bez desertu. Pouze v jednu vymezenou hodinu.

  • Naprosto perfektní a bezkonkurenční jsou lázeňské služby, zvláště terapie Ayurvedské medicíny. Všichni terapeuti jsou velmi ochotní, usměvaví, kvalifikovaní profesionálové, pracují ve vzorně čistém prostoru. Vše bez čekání, na minutu přesně. Hotelové pokoje jsou čisté, příjemné.

  • Naprosto nevyhovující stravování, zejména večeře - bez jakéhokoli výběru, naprosto pokleslé kvality, o množsvtí nemluvě, bez polévky, bez desertu. Pouze v jednu vymezenou hodinu. Ubytovací a stravovací služby poskytují tři neidentifikovatelní lidé, kteří údajně dělají "Všichni všechno..." V hotelu se **** není žádné zázemí - posezení v salonku, kavárna.... Při odjezdu z hotelu jsem postrádala fakturu s přesným rozpisem za úhradu jednotlivých služeb, zřejmě funguje jen pevná částka za "balíček".

Personál
5
Služby
10
Čistota
10
Komfort
5
Hodnota/peniaze
4
Lázeňský hotel PARK odpovedalo na toto hodnotenie.
Snažíme se o zdravou výživu odpovídající naší filosofii o zdravém životním stylu.
Paní klientka byla svérázná i v tom, že přesto že celý hotel je nekuřácké zařízení na pokoji intenzivně kouřila. Jak k tomu přijdou ostatní klienti nekuřáci, kteří přijdou na pokoj po ní a budou nuceni cítit zápach z cigaret?

Marta Švecová

jednotlivec, 17.8.2013

Čeština

  • Celkové hodnotenie
68 %
  • Veškeré procedury, které jsem absolvovala byly provedeny perfektně. Ošetřující personál se choval vždy velice mile a profesně. Musím ale vyzvednout práci obou pánů masérů, kteří mají "zlaté" ruce. Velice mi pomohli, co se týká odstranění bolesti a výrazné zlepšení pohybu. Už kvůli nim se budu do tohoto hotelu vracet.

  • nebyl výběr jídla (vařilo se pouze jedno), bylo velice drahé (190,-Kč) hlučný pokoj,

Personál
10
Služby
7
Čistota
10
Komfort
6
Hodnota/peniaze
1

Daniel Pařik

mladý pár, 2.11.2010

Čeština

  • Celkové hodnotenie
68 %
  • horší dostupnost parkování, málo prostoru na parkování před hotelem, chybí WIFI připojení na hotelu, pouze přes kabel na pokoji, horší obsluha a snídaně formou bufetu na 4**** hotel

Personál
8
Služby
9
Čistota
7
Komfort
5
Hodnota/peniaze
5

Anonym

starší pár, 20.9.2010

Čeština

  • Celkové hodnotenie
68 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
8
Služby
7
Čistota
8
Komfort
6
Hodnota/peniaze
5

Miroslav Šklíba

jednotlivec, 19.11.2014

Čeština

  • Celkové hodnotenie
70 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
7
Služby
7
Čistota
9
Komfort
6
Hodnota/peniaze
6

Anonym

jednotlivec, 22.4.2014

Čeština

  • Celkové hodnotenie
70 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
9
Služby
8
Čistota
8
Komfort
5
Hodnota/peniaze
5

Blanka Tůnová

jednotlivec, 24.2.2014

Čeština

  • Celkové hodnotenie
70 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
7
Služby
7
Čistota
9
Komfort
7
Hodnota/peniaze
5

Anonym

jednotlivec, 6.10.2013

Čeština

  • Celkové hodnotenie
70 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
7
Služby
7
Čistota
7
Komfort
7
Hodnota/peniaze
7

Blanka Hnízdilová

jednotlivec, 1.10.2012

Čeština

  • Celkové hodnotenie
70 %
  • pozitivní i přístup k dětem což jse v lázeńském hotelu velká výhoda

  • Rezervační sluba! Nedali vědět hotelu že jsme zakoupili pobyt a dostali poukaz na pobyt, takže překvapení v hotelu, že tam jsem, ale vše dobře dopadlo!

Personál
7
Služby
7
Čistota
7
Komfort
7
Hodnota/peniaze
7

Danaila Dokova-Petrova

starší pár, 18.8.2019

Česká republika

  • Celkové hodnotenie
72 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
4
Hodnota/peniaze
4

Anonym

starší pár, 22.4.2019

Česká republika

  • Celkové hodnotenie
72 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
6
Hodnota/peniaze
6

Jiří Bulva

jednotlivec, 31.10.2013

Čeština

  • Celkové hodnotenie
72 %
  • Celkově jsem byl spokojen. Vynikající byly jednotlivé procedury. Jako nedostatek hodnotím skutečnost, že při plné penzi nebyla vůbec žádná možnost výběru jídel pro oběd a večeři.

  • Velmi kladně hodnotím kvalitu procedur a přístup personálu.

  • Byl jsem velmi překvapen a nespokojen se způsobem stravování. Nebyla dána žádná možnost výběru jídla pro oběd a večeři. O tom co bude servírováno k obědu a večeři jsem neměl vůbec potuchy a bylo to vždy překvapení. S ohledem na deklarování hotelu jako čtyřhvězdičkového je tento způsob stravování dle mého názoru zcela nevyhovující.

Personál
10
Služby
6
Čistota
6
Komfort
6
Hodnota/peniaze
8

Anonym

jednotlivec, 29.1.2013

Čeština

  • Celkové hodnotenie
72 %
  • - cisty, novy pokoj, nesmrdel cigaretovym kourem - personal se snazil byt mily - pri odjezdu hotel dava lazenske oplatky - hotel umoznil check out i po 12 hodine

  • - v lednu nedostatecne vytopeny pokoj a hotel na to, ze clovek absolvuje lazenske procedury - ve 3 pripadech ze 4 jidel, ktera jsem konzumovala v hotelu, bylo v jidle prilis syroveho cesneku - na upozorneni personal reagoval, ze cesnek je zdravy a je chripkova sezona. - privitala bych moznost domluvit harmonogram lazenskych procedur mezi klientem a hotelem - ne dostat povinny rozvrh jak ve skole - v TV na pokoji byly k dispozici jen 3 kanaly

Personál
7
Služby
6
Čistota
9
Komfort
9
Hodnota/peniaze
5

Jitka Rousová

jednotlivec, 23.10.2012

Čeština

  • Celkové hodnotenie
72 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
6
Služby
8
Čistota
7
Komfort
8
Hodnota/peniaze
7

Kateřina Dvořáková

rodina s malými deťmi, 11.6.2012

Čeština

  • Celkové hodnotenie
72 %
  • ochota personálu práce masérů poloha hotelu

Personál
7
Služby
7
Čistota
8
Komfort
7
Hodnota/peniaze
7

Zuzana Kulhavá

jednotlivec, 3.3.2011

Čeština

  • Celkové hodnotenie
72 %
  • Neosobní přístup, slabší stravování, papírové zdi. Super procedury :-)

Personál
5
Služby
7
Čistota
10
Komfort
7
Hodnota/peniaze
7

Lenka Bitterová

jednotlivec, 1.10.2013

Čeština

  • Celkové hodnotenie
74 %
  • skvělé masáže, usměvavý personál

  • Pro zapojení televize chyběl na pokoji modem. Až po 3. urgenci nám byl modem zapojen. Při denních teplotách okolo 10-12 stupňů v hotelu netopili. Až po dotazu na teplo bylo topení další den zapojeno. Minibar na pokoji nebyl žádný.

Personál
8
Služby
7
Čistota
10
Komfort
6
Hodnota/peniaze
6

Alena Štefková

jednotlivec, 19.8.2013

Čeština

  • Celkové hodnotenie
74 %
  • přístup personálu,jejich ochota

  • mě velmi chyběl bazén,myslím tím opravdový bazén a ne ten co je nabízen v zimních lázních.Domnívám se,že v lázeňském městě by měl bazén být.

Personál
10
Služby
8
Čistota
7
Komfort
6
Hodnota/peniaze
6