+421 342 251 251
Po - Pi: 8am – 8pm So - Ne: 9am – 4pm

Lázeňský hotel PARK Recenzie

Hodnotenie hotela

90%
Vynikajúce

podľa 508 recenzií

How do we collect reviews?

  • Personál

    93%
  • Čistota

    94%
  • Vybavenie

    90%
  • Komfort

    88%
  • Pomer cena/kvalita

    85%
Zobraziť recenzie, ktoré napísal :
Zobraziť recenzie v :
Zoradiť podľa:
Ukázať :

Anonym

jednotlivec, 27.5.2018

Čeština

  • Celkové hodnotenie
100 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Anonym

jednotlivec, 6.5.2018

Čeština

  • Celkové hodnotenie
92 %
  • Příjemný, milý a ochotný personál. Při dalším našem pobytu v Poděbradech se zase rádi ubytujeme vašem hotelu.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Hodnota/peniaze
8

Zdenka

skupina priateľov, 6.5.2018

Frýdek-Místek Česká republika

  • Celkové hodnotenie
92 %
  • Čistota, poloha, jídlo - snídaně chutné, dostatek.

  • Špatně fungující ovládače televizoru, slabý zvuk, nešlo zesílit a spatně se volily stanice. Kdyby šlo zajistit lepší popis cesty autem k hotelu a také zpět výjezd městem na dálnici na Hradec Králové. Navigace nám / nevíme proč/ nereagovala, Jeli jsme po okreskách téměř k Hradci, kdy teprve reagovala navigace. Možná jsme měli smůlu. Ale dojeli jsme.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Hodnota/peniaze
8

Anonym

starší pár, 22.10.2017

Česká republika

  • Celkové hodnotenie
92 %
  • procedury na stejné chodbě jako byl náš pokoj vstřícnost personálu pouze snidaně-dobrá věc,byly jsme páni svého času

  • nevím

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Komfort
10
Hodnota/peniaze
8

Anonym

jednotlivec, 17.9.2017

Čeština

  • Celkové hodnotenie
100 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Adolf Pavlík

starší pár, 30.7.2017

Praha Česká republika

  • Celkové hodnotenie
80 %
  • pěkný výhled z pokoje do parku,v noci příjemný klid a ticho,milý personál...

  • velmi slabý výběr nabídky na snídani a stále se opakující výpadek televizoru..

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Hodnota/peniaze
4

Libuše Švarcová

starší pár, 24.6.2017

Česká republika

  • Celkové hodnotenie
96 %
  • Přístup personálu, ochota, práce masérů.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Hodnota/peniaze
10

Anonym

jednotlivec, 4.6.2017

Čeština

  • Celkové hodnotenie
92 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
8
Hodnota/peniaze
8

Jiří

starší pár, 17.4.2017

Trutnov Česká republika

  • Celkové hodnotenie
76 %
  • Na pokoji nám chyběla lednička, byl zde pouze návod. Snídaně formou bufetu byla tragická. Výběr ze dvou druhů uzeniny a jednoho sýra. Tvrdé housky, které se nedaly jíst a to přesto, že vedle je pekárna, která byla otevřená. Snídaně byla naprosto stejná po oba dny.

Personál
10
Služby
8
Čistota
8
Komfort
6
Hodnota/peniaze
6

Jana

starší pár, 12.3.2017

Česká republika

  • Celkové hodnotenie
88 %
  • prošlé máslo u snídaně, gumové housky v neděli

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
8
Hodnota/peniaze
8

Václav Lenoch

jednotlivec, 30.9.2016

Česká republika

  • Celkové hodnotenie
76 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
10
Čistota
8
Komfort
4
Hodnota/peniaze
6

Zuzana Netolická

iná skupina, 28.9.2016

Liberecký kraj

  • Celkové hodnotenie
88 %
  • Bezproblémový pobyt, příjemný a ochotný personál. Děkujeme.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
7
Hodnota/peniaze
7

Anonym

jednotlivec, 25.9.2016

Čeština

  • Celkové hodnotenie
60 %
  • Dle mého názoru hotel neodpovídá čtyřem hvězdičkám, rozbité umyvadlo na pokoji, rozbitý řetízek na dveřích, naprosto nesající ručníky, prázdná chladnička na pokoji,chudý výběr snídaně. Když jsem se zeptala na recepci, proč je prázdná chladnička na pokoji, že jsme měli v noci žízeň, bylo mi řečeno, že o to hosté nemají zájem, že by se jim to zkazilo. Myslím, že ve čtyřhvězdičkovém hotelu by měla být minimálně minerálka na pokoji k dospozici, pochybuji, že by se zkazila. Je mi to líto, hotel je opravdu pěkný, ale takovéto detaily rozhodují, zda host přijede znovu.

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Komfort
6
Hodnota/peniaze
4

Anonym

starší pár, 10.6.2016

Středočeský kraj

  • Celkové hodnotenie
80 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
9
Služby
8
Čistota
9
Komfort
8
Hodnota/peniaze
6

Olga Janečková

jednotlivec, 17.5.2016

Čeština

  • Celkové hodnotenie
90 %
  • Velmi vstřícné vedení hotelu i veškerý personál, všichni milí a usměvaví a připraveni splnit každé přání hostů.

  • Dobrý výběr procedur Výhodná poloha hotelu Milý a vstřícný personál

Personál
10
Služby
10
Čistota
9
Komfort
8
Hodnota/peniaze
8

Zdeňka Melounová

jednotlivec, 13.5.2016

Královéhradecký kraj

  • Celkové hodnotenie
78 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
8
Služby
8
Čistota
8
Komfort
8
Hodnota/peniaze
7

Gabriela Vojtěchová

skupina priateľov, 25.4.2016

Čeština

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • V tomto hotelu jsme byly s kamarádkou již podruhé, a byly jsme zase moc spokojeni. Určitě sem znovu zase zavítáme. :o)

  • Procedury jsou úžasné, hlavně detoxikační masáž, a uhličitá koupel, ty neměly chybu. Personál je velice příjemný a milý. Potěšilo nás, že ikdyž jsme si byly sednout v podniku ve městě, a přišly jsme až hodně pozdě, tak nám bylo otevřeno, a personál byl vždycky usměvavý, a příjemný.

  • Nemáme nic.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Anonym

starší pár, 29.3.2016

Plzeňský kraj

  • Celkové hodnotenie
34 %
  • Za svůj nemalý peníz jeďte jinam

  • Maséři jsou super

  • Strava jak ve školní jídelně v roce 1975, pavučiny na stěnách, personál, kdy každý dělá všechno, špinavé a úzké plátěné zástěny ve SPA, takže se můžete vzájemně pozorovat s osobou opačného pohlaví naproti ve vaně, nevyhovující prostor pro relax po procedurách ve vaně, pro vstup do vany nejsou připraveny schůdky, čekání na procedury na hotelové chodbě, TV na pokoji nefunkční - pouze omezený počet SETOPBOXŮ

Personál
6
Služby
4
Čistota
4
Komfort
2
Hodnota/peniaze
1

Anonym

starší pár, 29.3.2016

Čeština

  • Celkové hodnotenie
34 %
  • Dobré umístění u kolonády, úžasné masáže indským masérem.

  • Velmi omezený výběr stravy, snídaně se neustále opakující stejná nabídka, na stolech každý den staré tvrdé pečivo promíchané s čerstvým. V případě zaplnění hotelu vypomáhá na procedurách i uklízečka, byli jsme svědky neodborného proškolování v balneo. V hotelu jsou staré, tvrdé ručníky. Topení je hodně nedostačující, netopí se snad přes den vůbec. Na 4+ bych hotel v žádném případě nehodnotila, zde bych čekala větší komfort.

Personál
5
Služby
5
Čistota
5
Komfort
1
Hodnota/peniaze
1

Rudolf Zajíček

starší pár, 28.3.2016

Liberecký kraj

  • Celkové hodnotenie
26 %
  • Tento rodinný hotel byl nejhorším hotelem, který jsme v posledních 10 letech navštívili. Personál absolutně neprofesionální, nezkušený a ještě neochotný. V pokojích byla zima a při reklamaci nám i jiným hostům bylo sděleno, že topení je nastaveno podle venkovní teploty a bylo vystaráno. Na chodbách bylo větší teplo než v pokojích, takže jsme museli být budˇ v posteli nebo nechat otevřené dveře, nebo jít raději ven. Jedna rodina s dětmi měla tyto dveře na chodbu otevřené, aby měli v pokoji trochu větší teplo. Na pokoji ve 4* hotelu nebyly televize. Dle informací pana majitele jsou televize pouze na některých pokojích. Po 5ti hodinách urgencí nám přinesli televizi z minulého století, kde byl otřesný, tmavý obraz, ale alespoň něco. Strava nám připomínala dětská léta v družině, jídlo bez chuti a bez zápachu, jako by bylo vařeno pro dietáře v nemocnici. Hodnota večeře vyjádřená v Kč mohla být tak 50,-- Kč. Když jsme chtěli víno, byl nám nabídnut jeden druh bílého a jeden druh červeného vína. Na večeři byla určena jedna hodina, to aby hosté příliš dlouho nezdržovali personál, který už se viděl doma. Dívčina z recepce nosila večeře, pak zase běžela na recepci, pak se zase vrátila aby přinesla večeři nebo nějaké pití, když si ho nějaký host přál. Když se nás zeptali, jak nám chutnalo a my jsme jim sdělili, že moc ne, tak se hrozně divili. Řekli jsme jim, ať se jdou podívat do 4* hotelu Felicitas, kde jsme byli v loňském roce velice spokojeni. Na to nám slečna sdělila, že když se nám to nelíbí, ať jdeme tedy tam. Opravdu profíci. K tomu se už toho snad více nedá napsat. K večeři nebyl ani zákusek, pouze nějaká řepa a druhý den otřesná nakrouhaná mrkev namočená ve vodě. Filé bylo vařené, brambory zelené nebo černé. No hrůza. U snídaně bylo pozitivní to, že pečivo bylo měkké. Vajíčka natvrdo byla převařená a tudíž vevnitř nazelenalá, volská oka místo aby byla tekutá byla natvrdo. Myslíme si, že toto naše hodnocení by mělo být uvedeno na internetových stránkách jako ukázka totální neschopnosti obsluhujícího personálu včetně majitele hotelu. V 18,45 byla jídelna prázdná, zatímco v jiných hotelech lidé seděli v jídelně někde do 21 hodin, popíjeli vínko, prostě pohoda Jediné pozitivum v tomto hotelu byly procedury, které se nám líbily a byly prováděny profesionály a profesionálně.

  • procedury

  • - neprofesionální chování personálu včetně majitele či majitelů hotelu a celkový přístup k daným problémům. - zima na pokojích, což se nezměnilo ani druhého dne. -pokoje bez televize -jídlo nechutné (docela by nás zajímalo, kolik si hotel účtuje za jednu večeři).

Personál
1
Služby
1
Čistota
7
Komfort
1
Hodnota/peniaze
3