+421 342 251 251
Po - Pi: 8am – 8pm So - Ne: 9am – 4pm

Lázeňský hotel PARK Recenzie

Hodnotenie hotela

90%
Vynikajúce

podľa 508 recenzií

How do we collect reviews?

  • Personál

    93%
  • Čistota

    94%
  • Vybavenie

    90%
  • Komfort

    88%
  • Pomer cena/kvalita

    85%
Zobraziť recenzie, ktoré napísal :
Zobraziť recenzie v :
Zoradiť podľa:
Ukázať :

Ludmila Kebzová

skupina priateľov, 17.11.2014

Středočeský kraj

  • Celkové hodnotenie
52 %
  • procedury perfektní - i co se týká ochoty masérů.. vedení hotelu - arogance, nevšímavost, nás opravdu nezajímá kolik Kč stojí televizory na pokojích

  • lázeňské procedury - perfektní, ubytování

  • arogance a nevšímavost personálu - vedení hotelu, TV prý je jen na některých pokojích a na našem pokoji asi!!! nebude - a nebylo co píše SPA není pro ně směrodatné jídlo - nebyl výběr a celkově nic moc hotel se 4 hvězdičkami?

Personál
2
Služby
5
Čistota
9
Komfort
6
Hodnota/peniaze
4

Věra Mühldorfová

jednotlivec, 19.10.2014

Liberecký kraj

  • Celkové hodnotenie
76 %
  • ubytování, procedury

  • přesun procedury bez předchozí dohody se mnou

Personál
5
Služby
8
Čistota
9
Komfort
8
Hodnota/peniaze
8

Jan

starší pár, 19.10.2014

Čeština

  • Celkové hodnotenie
92 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
8
Čistota
10
Komfort
9
Hodnota/peniaze
9

Kristýna

starší pár, 5.10.2014

Čeština

  • Celkové hodnotenie
90 %
  • Všichnoi hrozně milý, vstřícný a usměvavý

  • jídlo(v našem případě večeře)

Personál
10
Služby
10
Čistota
9
Komfort
9
Hodnota/peniaze
7

Kateřina Neumannová

rodina s malými deťmi, 24.9.2014

Čeština

  • Celkové hodnotenie
100 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Ladislav Hubeny

jednotlivec, 19.9.2014

Čeština

  • Celkové hodnotenie
76 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
9
Služby
8
Čistota
8
Komfort
7
Hodnota/peniaze
6

Jana Volhejnová

starší pár, 1.9.2014

Královéhradecký kraj

  • Celkové hodnotenie
90 %
  • Spokojeni jsme byli s terapiemi i s jidlem a veškerými službami.

  • Pokoj byl pěkný, jen nám trochu vadilo,že výhled do parku velmi zastiňovaly 3 řady vzrostlých list. stromů a v pokoji byla i přes den tma.

Personál
9
Služby
9
Čistota
9
Komfort
9
Hodnota/peniaze
9

Tomáš Herodes

jednotlivec, 25.8.2014

Čeština

  • Celkové hodnotenie
86 %
  • Prostředí Hotelu . umístění , božský klid . slušný personál který práce opravdu baví .

Personál
8
Služby
9
Čistota
10
Komfort
9
Hodnota/peniaze
7
Lázeňský hotel PARK odpovedalo na toto hodnotenie.
Velmi děkujeme za Váš názor, který nás opravdu potěšil.

Lenka Šobrová

jednotlivec, 23.8.2014

Čeština

  • Celkové hodnotenie
100 %
  • Byla jsem velmi spokojená. Nemám co vytknout. Personál byl velmi milý a vstřícný. Hotel byl minimálně obsazen, nevím jak by to vypadalo za plného provozu. Ale nemyslím si že by přístup personálu byl jiný. Co se týče procedur - kategorie snů. Wi-Fi na pokoji je.

  • Jen nejsou šťastně vyřešeny zásuvky.U nočních stolku chyběly.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Jitka Jelínková

jednotlivec, 18.8.2014

Čeština

  • Celkové hodnotenie
90 %
  • Děkujeme za příjemný pobyt, velmi jsme si odpočinuli. Klid, čisto, vše dobře připraveno.

Personál
8
Služby
10
Čistota
10
Komfort
9
Hodnota/peniaze
8

Jana Pazderková

jednotlivec, 18.8.2014

Čeština

  • Celkové hodnotenie
100 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10

Anonym

jednotlivec, 9.8.2014

Čeština

  • Celkové hodnotenie
98 %
  • Velmi vstřícný personál, který se stará o chod hotelu. Naprosto špičkoví maséři.

  • Uvítala bych větší klid při koupeli a následné relaxaci.

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
9

Tomáš Ondr

jednotlivec, 22.7.2014

Čeština

  • Celkové hodnotenie
78 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
8
Služby
7
Čistota
9
Komfort
7
Hodnota/peniaze
8

Libuše Trlifajová

jednotlivec, 26.5.2014

Čeština

  • Celkové hodnotenie
82 %
  • výborná péče ze strany personálu; perfektní služby - doporučuji masáže od maséra jménem Suji :-))))

Personál
9
Služby
10
Čistota
9
Komfort
7
Hodnota/peniaze
6

Helena Potančoková

jednotlivec, 18.5.2014

Středočeský kraj

  • Celkové hodnotenie
96 %
  • rada pobyt zopakuji

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
9
Hodnota/peniaze
9

Hana Bartošová

jednotlivec, 15.5.2014

Čeština

  • Celkové hodnotenie
94 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
10
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
7

Václav Babička

rodina s malými deťmi, 12.5.2014

Čeština

  • Celkové hodnotenie
44 %
  • Hotel je umístěn přímo v centru. Má i vlastní parkoviště za nízkou cenu. Ubytování odpovídá 3* hotelu, rozhodně ne 4*. V hotelu není žádná kavárna, ani lobby bar, v hotelu není žádné místo kde by si člověk mohl sednout, číst si, případně popovídat si s přáteli z ostatních pokojů. Nezbývá než jít do okolních hezkých kaváren či restaurací. Hotelová restaurace je velká katastrofa. Přes den je zavřená a otevírá se pouze na 1 vymezenou hodinu večer kdy se podává večeře, což znamená jedno jídlo. Jídlo nebylo příliš dobré, všem nám připomnělo instantní závodní jídelnu. Po první večeři jsme na další již v hotelu raději nešli. Snídaně je průměrná, rozhodně by se tam nemělo nabízet jídlo, které zbylo z večeře z přechozího dne. Procedury v hotelu provádí dvě skupinky pracovníků. První skupina jsou indové kteří velmi dobře dělají ayurvédské masáže. Druhá skupina jsou lidé kteří občas sedí na recepci, občas uklízejí pokoje hostů, občas napouštějí vany na koupele a provádějí další procedury, a celkově bohužel dělají několik věcí ale žádnou nedělají 100%. Připadalo nám to tragikomické, ale bohužel je to obrázek toho jak špatný servis si z pohledu vedení hotelu jejich hosté zaslouží. Procedury jsou prováděny v malých místnostech, kde je mezi jednotlivými pacienty pouze plátěný závěs jako býval v polních nemocnicích. Do lázní Park se již vracet nechceme, jsme zklamáni. Naopak můžeme vřele doporučit lázně Tree of Life v Bělohradě, které jsou v témeř stejné cenové hladině, se skutečnými 4* a naprosto perfektním servisem.

  • Procedury od indického personálu. Město Poděbrady Architektura staveb ve městě Okolní restaurace - Oliver, nebo Sotto del Ponte.

  • Personál hotelu neumí pozdravit. Je to základní slušnost, kterou mladý číšník při snídaních a večeři, současně i recepční nezná. Špatná kvalita poskytovaých procedur - například chladná voda při koupelích, a nepříjemné jednání personálu který vany obsluhoval. V pokoji je jen jedna el. zásuvka. Je umístěná dost neprakticky, pokud do ní dáte nabíječku s telefonem, tak vám telefon visí ve vzduchu a lehce se stane že spadne na zem a může se poškodit. Pokud si do této zásuvky zapojíte notebook, musíte přeskakovat kabel při každé cetě ven z pokoje či do koupelny. Koberce v pokoji vypadají zašlapaně. Oblečení personálu není profesionální, není žádný rozdíl mezi personálem a hosty. Personál v restauraci je oblečen jak když právě přišel z procházky po parku, a to má hotel jen 4* Je vidět že vedení hotelu velmi šetří na tom jak jeho zaměstnanci chodí oblečeni a hosté se nestačí divit jak špatný 4* hotel si bohužel vybrali. Večeře byla jak ze školní jídelny.

Personál
4
Služby
4
Čistota
6
Komfort
4
Hodnota/peniaze
4

Anonym

starší pár, 2.5.2014

Čeština

  • Celkové hodnotenie
54 %

(bez písomného ohodnotenia)

Personál
6
Služby
6
Čistota
8
Komfort
1
Hodnota/peniaze
6

Anonym

jednotlivec, 29.4.2014

Čeština

  • Celkové hodnotenie
92 %
  • Ubytování, personál a hlavně procedury perfektní, strava neodpovídala hotelu se ****.

  • Procedury, hlavně perfektní masáže.

  • Večeře neodpovídaly hotelu se ****.

Personál
10
Služby
9
Čistota
10
Komfort
9
Hodnota/peniaze
8

Jan Holinka

jednotlivec, 22.4.2014

Čeština

  • Celkové hodnotenie
98 %
  • načasování procedur již v momentě příjezdu zařazení Ayurvédské medicíny do procedur individuální přístup ke klientovi v průběhu procedur nejde o "masové" lázeňské zařízení nekomerční rozhlasová stanice na pokoji a v jídelně dárek na rozloučenou

  • večeře, byť vždy chutně upravené a se zeleninovým salátem, jen z kuřecího masa

Personál
9
Služby
10
Čistota
10
Komfort
10
Hodnota/peniaze
10