0048 222 062 181
Pon. - Pt.: 8am – 8pm Sob. - Niedz.: 9am – 4pm

Lázeňský hotel PARK Recenzje

Ocena hotelu

90%
Znakomicie

by 508 reviews

How do we collect reviews?

  • Personel

    93%
  • Czystość

    94%
  • Wyposażenie

    90%
  • Komfort

    88%
  • Cena

    85%
Wyświetl recenzje napisane przez:
Wyświetl recenzje w:
Sortuj według:
Show:

Ludmila Kebzová

grupa przyjaciół, 17.11.2014

Středočeský kraj

  • Cena ogólna
52 %
  • procedury perfektní - i co se týká ochoty masérů.. vedení hotelu - arogance, nevšímavost, nás opravdu nezajímá kolik Kč stojí televizory na pokojích

  • lázeňské procedury - perfektní, ubytování

  • arogance a nevšímavost personálu - vedení hotelu, TV prý je jen na některých pokojích a na našem pokoji asi!!! nebude - a nebylo co píše SPA není pro ně směrodatné jídlo - nebyl výběr a celkově nic moc hotel se 4 hvězdičkami?

Personel
2
Usługi
5
Czystość
9
Komfort
6
Value/money
4

Věra Mühldorfová

podróżujący w pojedynkę, 19.10.2014

Liberecký kraj

  • Cena ogólna
76 %
  • ubytování, procedury

  • přesun procedury bez předchozí dohody se mnou

Personel
5
Usługi
8
Czystość
9
Komfort
8
Value/money
8

Jan

para, 19.10.2014

Čeština

  • Cena ogólna
92 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
10
Usługi
8
Czystość
10
Komfort
9
Value/money
9

Kristýna

para, 5.10.2014

Čeština

  • Cena ogólna
90 %
  • Všichnoi hrozně milý, vstřícný a usměvavý

  • jídlo(v našem případě večeře)

Personel
10
Usługi
10
Czystość
9
Komfort
9
Value/money
7

Kateřina Neumannová

rodzina z małym dzieckiem, 24.9.2014

Čeština

  • Cena ogólna
100 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
10

Ladislav Hubeny

podróżujący w pojedynkę, 19.9.2014

Čeština

  • Cena ogólna
76 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
9
Usługi
8
Czystość
8
Komfort
7
Value/money
6

Jana Volhejnová

para, 1.9.2014

Královéhradecký kraj

  • Cena ogólna
90 %
  • Spokojeni jsme byli s terapiemi i s jidlem a veškerými službami.

  • Pokoj byl pěkný, jen nám trochu vadilo,že výhled do parku velmi zastiňovaly 3 řady vzrostlých list. stromů a v pokoji byla i přes den tma.

Personel
9
Usługi
9
Czystość
9
Komfort
9
Value/money
9

Tomáš Herodes

podróżujący w pojedynkę, 25.8.2014

Čeština

  • Cena ogólna
86 %
  • Prostředí Hotelu . umístění , božský klid . slušný personál který práce opravdu baví .

Personel
8
Usługi
9
Czystość
10
Komfort
9
Value/money
7
Lázeňský hotel PARK replied to this review.
Velmi děkujeme za Váš názor, který nás opravdu potěšil.

Lenka Šobrová

podróżujący w pojedynkę, 23.8.2014

Čeština

  • Cena ogólna
100 %
  • Byla jsem velmi spokojená. Nemám co vytknout. Personál byl velmi milý a vstřícný. Hotel byl minimálně obsazen, nevím jak by to vypadalo za plného provozu. Ale nemyslím si že by přístup personálu byl jiný. Co se týče procedur - kategorie snů. Wi-Fi na pokoji je.

  • Jen nejsou šťastně vyřešeny zásuvky.U nočních stolku chyběly.

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
10

Jitka Jelínková

podróżujący w pojedynkę, 18.8.2014

Čeština

  • Cena ogólna
90 %
  • Děkujeme za příjemný pobyt, velmi jsme si odpočinuli. Klid, čisto, vše dobře připraveno.

Personel
8
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
9
Value/money
8

Jana Pazderková

podróżujący w pojedynkę, 18.8.2014

Čeština

  • Cena ogólna
100 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
10

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 9.8.2014

Čeština

  • Cena ogólna
98 %
  • Velmi vstřícný personál, který se stará o chod hotelu. Naprosto špičkoví maséři.

  • Uvítala bych větší klid při koupeli a následné relaxaci.

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
9

Tomáš Ondr

podróżujący w pojedynkę, 22.7.2014

Čeština

  • Cena ogólna
78 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
8
Usługi
7
Czystość
9
Komfort
7
Value/money
8

Libuše Trlifajová

podróżujący w pojedynkę, 26.5.2014

Čeština

  • Cena ogólna
82 %
  • výborná péče ze strany personálu; perfektní služby - doporučuji masáže od maséra jménem Suji :-))))

Personel
9
Usługi
10
Czystość
9
Komfort
7
Value/money
6

Helena Potančoková

podróżujący w pojedynkę, 18.5.2014

Středočeský kraj

  • Cena ogólna
96 %
  • rada pobyt zopakuji

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
9
Value/money
9

Hana Bartošová

podróżujący w pojedynkę, 15.5.2014

Čeština

  • Cena ogólna
94 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
10
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
7

Václav Babička

rodzina z małym dzieckiem, 12.5.2014

Čeština

  • Cena ogólna
44 %
  • Hotel je umístěn přímo v centru. Má i vlastní parkoviště za nízkou cenu. Ubytování odpovídá 3* hotelu, rozhodně ne 4*. V hotelu není žádná kavárna, ani lobby bar, v hotelu není žádné místo kde by si člověk mohl sednout, číst si, případně popovídat si s přáteli z ostatních pokojů. Nezbývá než jít do okolních hezkých kaváren či restaurací. Hotelová restaurace je velká katastrofa. Přes den je zavřená a otevírá se pouze na 1 vymezenou hodinu večer kdy se podává večeře, což znamená jedno jídlo. Jídlo nebylo příliš dobré, všem nám připomnělo instantní závodní jídelnu. Po první večeři jsme na další již v hotelu raději nešli. Snídaně je průměrná, rozhodně by se tam nemělo nabízet jídlo, které zbylo z večeře z přechozího dne. Procedury v hotelu provádí dvě skupinky pracovníků. První skupina jsou indové kteří velmi dobře dělají ayurvédské masáže. Druhá skupina jsou lidé kteří občas sedí na recepci, občas uklízejí pokoje hostů, občas napouštějí vany na koupele a provádějí další procedury, a celkově bohužel dělají několik věcí ale žádnou nedělají 100%. Připadalo nám to tragikomické, ale bohužel je to obrázek toho jak špatný servis si z pohledu vedení hotelu jejich hosté zaslouží. Procedury jsou prováděny v malých místnostech, kde je mezi jednotlivými pacienty pouze plátěný závěs jako býval v polních nemocnicích. Do lázní Park se již vracet nechceme, jsme zklamáni. Naopak můžeme vřele doporučit lázně Tree of Life v Bělohradě, které jsou v témeř stejné cenové hladině, se skutečnými 4* a naprosto perfektním servisem.

  • Procedury od indického personálu. Město Poděbrady Architektura staveb ve městě Okolní restaurace - Oliver, nebo Sotto del Ponte.

  • Personál hotelu neumí pozdravit. Je to základní slušnost, kterou mladý číšník při snídaních a večeři, současně i recepční nezná. Špatná kvalita poskytovaých procedur - například chladná voda při koupelích, a nepříjemné jednání personálu který vany obsluhoval. V pokoji je jen jedna el. zásuvka. Je umístěná dost neprakticky, pokud do ní dáte nabíječku s telefonem, tak vám telefon visí ve vzduchu a lehce se stane že spadne na zem a může se poškodit. Pokud si do této zásuvky zapojíte notebook, musíte přeskakovat kabel při každé cetě ven z pokoje či do koupelny. Koberce v pokoji vypadají zašlapaně. Oblečení personálu není profesionální, není žádný rozdíl mezi personálem a hosty. Personál v restauraci je oblečen jak když právě přišel z procházky po parku, a to má hotel jen 4* Je vidět že vedení hotelu velmi šetří na tom jak jeho zaměstnanci chodí oblečeni a hosté se nestačí divit jak špatný 4* hotel si bohužel vybrali. Večeře byla jak ze školní jídelny.

Personel
4
Usługi
4
Czystość
6
Komfort
4
Value/money
4

Anonim

para, 2.5.2014

Čeština

  • Cena ogólna
54 %

(bez ratingu tekstu)

Personel
6
Usługi
6
Czystość
8
Komfort
1
Value/money
6

Anonim

podróżujący w pojedynkę, 29.4.2014

Čeština

  • Cena ogólna
92 %
  • Ubytování, personál a hlavně procedury perfektní, strava neodpovídala hotelu se ****.

  • Procedury, hlavně perfektní masáže.

  • Večeře neodpovídaly hotelu se ****.

Personel
10
Usługi
9
Czystość
10
Komfort
9
Value/money
8

Jan Holinka

podróżujący w pojedynkę, 22.4.2014

Čeština

  • Cena ogólna
98 %
  • načasování procedur již v momentě příjezdu zařazení Ayurvédské medicíny do procedur individuální přístup ke klientovi v průběhu procedur nejde o "masové" lázeňské zařízení nekomerční rozhlasová stanice na pokoji a v jídelně dárek na rozloučenou

  • večeře, byť vždy chutně upravené a se zeleninovým salátem, jen z kuřecího masa

Personel
9
Usługi
10
Czystość
10
Komfort
10
Value/money
10