+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Lázeňský hotel PARK Bewertungen

Hotelbewertung

90%
Perfekt

von 508 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    93%
  • Sauberkeit

    94%
  • Ausstattung

    90%
  • Komfort

    88%
  • Preis-Leistungverhältnis

    85%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Ludmila Kebzová

Gruppe von Freunden, 17.11.2014

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
52 %
  • procedury perfektní - i co se týká ochoty masérů.. vedení hotelu - arogance, nevšímavost, nás opravdu nezajímá kolik Kč stojí televizory na pokojích

  • lázeňské procedury - perfektní, ubytování

  • arogance a nevšímavost personálu - vedení hotelu, TV prý je jen na některých pokojích a na našem pokoji asi!!! nebude - a nebylo co píše SPA není pro ně směrodatné jídlo - nebyl výběr a celkově nic moc hotel se 4 hvězdičkami?

Persönlich
2
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
9
Komfort
6
Wert/Geld
4

Věra Mühldorfová

Einzelreisender, 19.10.2014

Liberecký kraj

  • Gesamtbewertung
76 %
  • ubytování, procedury

  • přesun procedury bez předchozí dohody se mnou

Persönlich
5
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
9
Komfort
8
Wert/Geld
8

Jan

Älteres Paar, 19.10.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
9

Kristýna

Älteres Paar, 5.10.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
90 %
  • Všichnoi hrozně milý, vstřícný a usměvavý

  • jídlo(v našem případě večeře)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
7

Kateřina Neumannová

Familie mit kleinen Kindern, 24.9.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Ladislav Hubeny

Einzelreisender, 19.9.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
9
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
7
Wert/Geld
6

Jana Volhejnová

Älteres Paar, 1.9.2014

Královéhradecký kraj

  • Gesamtbewertung
90 %
  • Spokojeni jsme byli s terapiemi i s jidlem a veškerými službami.

  • Pokoj byl pěkný, jen nám trochu vadilo,že výhled do parku velmi zastiňovaly 3 řady vzrostlých list. stromů a v pokoji byla i přes den tma.

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
9

Tomáš Herodes

Einzelreisender, 25.8.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
86 %
  • Prostředí Hotelu . umístění , božský klid . slušný personál který práce opravdu baví .

Persönlich
8
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
7
Lázeňský hotel PARK hat auf diese Bewertung geantwortet.
Velmi děkujeme za Váš názor, který nás opravdu potěšil.

Lenka Šobrová

Einzelreisender, 23.8.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Byla jsem velmi spokojená. Nemám co vytknout. Personál byl velmi milý a vstřícný. Hotel byl minimálně obsazen, nevím jak by to vypadalo za plného provozu. Ale nemyslím si že by přístup personálu byl jiný. Co se týče procedur - kategorie snů. Wi-Fi na pokoji je.

  • Jen nejsou šťastně vyřešeny zásuvky.U nočních stolku chyběly.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Jitka Jelínková

Einzelreisender, 18.8.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
90 %
  • Děkujeme za příjemný pobyt, velmi jsme si odpočinuli. Klid, čisto, vše dobře připraveno.

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
8

Jana Pazderková

Einzelreisender, 18.8.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Anonym

Einzelreisender, 9.8.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
98 %
  • Velmi vstřícný personál, který se stará o chod hotelu. Naprosto špičkoví maséři.

  • Uvítala bych větší klid při koupeli a následné relaxaci.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
9

Tomáš Ondr

Einzelreisender, 22.7.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
78 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
9
Komfort
7
Wert/Geld
8

Libuše Trlifajová

Einzelreisender, 26.5.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
82 %
  • výborná péče ze strany personálu; perfektní služby - doporučuji masáže od maséra jménem Suji :-))))

Persönlich
9
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
9
Komfort
7
Wert/Geld
6

Helena Potančoková

Einzelreisender, 18.5.2014

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
96 %
  • rada pobyt zopakuji

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
9

Hana Bartošová

Einzelreisender, 15.5.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
94 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
7

Václav Babička

Familie mit kleinen Kindern, 12.5.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
44 %
  • Hotel je umístěn přímo v centru. Má i vlastní parkoviště za nízkou cenu. Ubytování odpovídá 3* hotelu, rozhodně ne 4*. V hotelu není žádná kavárna, ani lobby bar, v hotelu není žádné místo kde by si člověk mohl sednout, číst si, případně popovídat si s přáteli z ostatních pokojů. Nezbývá než jít do okolních hezkých kaváren či restaurací. Hotelová restaurace je velká katastrofa. Přes den je zavřená a otevírá se pouze na 1 vymezenou hodinu večer kdy se podává večeře, což znamená jedno jídlo. Jídlo nebylo příliš dobré, všem nám připomnělo instantní závodní jídelnu. Po první večeři jsme na další již v hotelu raději nešli. Snídaně je průměrná, rozhodně by se tam nemělo nabízet jídlo, které zbylo z večeře z přechozího dne. Procedury v hotelu provádí dvě skupinky pracovníků. První skupina jsou indové kteří velmi dobře dělají ayurvédské masáže. Druhá skupina jsou lidé kteří občas sedí na recepci, občas uklízejí pokoje hostů, občas napouštějí vany na koupele a provádějí další procedury, a celkově bohužel dělají několik věcí ale žádnou nedělají 100%. Připadalo nám to tragikomické, ale bohužel je to obrázek toho jak špatný servis si z pohledu vedení hotelu jejich hosté zaslouží. Procedury jsou prováděny v malých místnostech, kde je mezi jednotlivými pacienty pouze plátěný závěs jako býval v polních nemocnicích. Do lázní Park se již vracet nechceme, jsme zklamáni. Naopak můžeme vřele doporučit lázně Tree of Life v Bělohradě, které jsou v témeř stejné cenové hladině, se skutečnými 4* a naprosto perfektním servisem.

  • Procedury od indického personálu. Město Poděbrady Architektura staveb ve městě Okolní restaurace - Oliver, nebo Sotto del Ponte.

  • Personál hotelu neumí pozdravit. Je to základní slušnost, kterou mladý číšník při snídaních a večeři, současně i recepční nezná. Špatná kvalita poskytovaých procedur - například chladná voda při koupelích, a nepříjemné jednání personálu který vany obsluhoval. V pokoji je jen jedna el. zásuvka. Je umístěná dost neprakticky, pokud do ní dáte nabíječku s telefonem, tak vám telefon visí ve vzduchu a lehce se stane že spadne na zem a může se poškodit. Pokud si do této zásuvky zapojíte notebook, musíte přeskakovat kabel při každé cetě ven z pokoje či do koupelny. Koberce v pokoji vypadají zašlapaně. Oblečení personálu není profesionální, není žádný rozdíl mezi personálem a hosty. Personál v restauraci je oblečen jak když právě přišel z procházky po parku, a to má hotel jen 4* Je vidět že vedení hotelu velmi šetří na tom jak jeho zaměstnanci chodí oblečeni a hosté se nestačí divit jak špatný 4* hotel si bohužel vybrali. Večeře byla jak ze školní jídelny.

Persönlich
4
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
4

Anonym

Älteres Paar, 2.5.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
54 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
1
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 29.4.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Ubytování, personál a hlavně procedury perfektní, strava neodpovídala hotelu se ****.

  • Procedury, hlavně perfektní masáže.

  • Večeře neodpovídaly hotelu se ****.

Persönlich
10
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
8

Jan Holinka

Einzelreisender, 22.4.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
98 %
  • načasování procedur již v momentě příjezdu zařazení Ayurvédské medicíny do procedur individuální přístup ke klientovi v průběhu procedur nejde o "masové" lázeňské zařízení nekomerční rozhlasová stanice na pokoji a v jídelně dárek na rozloučenou

  • večeře, byť vždy chutně upravené a se zeleninovým salátem, jen z kuřecího masa

Persönlich
9
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10