+420 222 539 539
Пн - Пт: 8am – 8pm Сб - Вс: 9am – 4pm

Lázeňský hotel PARK Отзывы

рейтинг отеля

90%
идеальный

508 отзыва

How do we collect reviews?

  • Персонал

    93%
  • Чистота

    94%
  • Оборудование

    90%
  • Комфорт

    88%
  • Соотношение цена / качество

    85%
Показать отзывы от:
Показать отзывы на языках:
Сортировать по:
Показать:

Ludmila Kebzová

Группы друзей, 17.11.2014

Středočeský kraj

  • Общий рейтинг
52 %
  • procedury perfektní - i co se týká ochoty masérů.. vedení hotelu - arogance, nevšímavost, nás opravdu nezajímá kolik Kč stojí televizory na pokojích

  • lázeňské procedury - perfektní, ubytování

  • arogance a nevšímavost personálu - vedení hotelu, TV prý je jen na některých pokojích a na našem pokoji asi!!! nebude - a nebylo co píše SPA není pro ně směrodatné jídlo - nebyl výběr a celkově nic moc hotel se 4 hvězdičkami?

Персонал
2
Services
5
Чистота
9
Комфорт
6
Value/money
4

Věra Mühldorfová

одинокий путешественник, 19.10.2014

Liberecký kraj

  • Общий рейтинг
76 %
  • ubytování, procedury

  • přesun procedury bez předchozí dohody se mnou

Персонал
5
Services
8
Чистота
9
Комфорт
8
Value/money
8

Jan

Пожилые пары, 19.10.2014

Čeština

  • Общий рейтинг
92 %

(without text rating)

Персонал
10
Services
8
Чистота
10
Комфорт
9
Value/money
9

Kristýna

Пожилые пары, 5.10.2014

Čeština

  • Общий рейтинг
90 %
  • Všichnoi hrozně milý, vstřícný a usměvavý

  • jídlo(v našem případě večeře)

Персонал
10
Services
10
Чистота
9
Комфорт
9
Value/money
7

Kateřina Neumannová

Семья с маленькими детьми, 24.9.2014

Čeština

  • Общий рейтинг
100 %

(without text rating)

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
10

Ladislav Hubeny

одинокий путешественник, 19.9.2014

Čeština

  • Общий рейтинг
76 %

(without text rating)

Персонал
9
Services
8
Чистота
8
Комфорт
7
Value/money
6

Jana Volhejnová

Пожилые пары, 1.9.2014

Královéhradecký kraj

  • Общий рейтинг
90 %
  • Spokojeni jsme byli s terapiemi i s jidlem a veškerými službami.

  • Pokoj byl pěkný, jen nám trochu vadilo,že výhled do parku velmi zastiňovaly 3 řady vzrostlých list. stromů a v pokoji byla i přes den tma.

Персонал
9
Services
9
Чистота
9
Комфорт
9
Value/money
9

Tomáš Herodes

одинокий путешественник, 25.8.2014

Čeština

  • Общий рейтинг
86 %
  • Prostředí Hotelu . umístění , božský klid . slušný personál který práce opravdu baví .

Персонал
8
Services
9
Чистота
10
Комфорт
9
Value/money
7
Lázeňský hotel PARK ответил на этот отзыв.
Velmi děkujeme za Váš názor, který nás opravdu potěšil.

Lenka Šobrová

одинокий путешественник, 23.8.2014

Čeština

  • Общий рейтинг
100 %
  • Byla jsem velmi spokojená. Nemám co vytknout. Personál byl velmi milý a vstřícný. Hotel byl minimálně obsazen, nevím jak by to vypadalo za plného provozu. Ale nemyslím si že by přístup personálu byl jiný. Co se týče procedur - kategorie snů. Wi-Fi na pokoji je.

  • Jen nejsou šťastně vyřešeny zásuvky.U nočních stolku chyběly.

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
10

Jitka Jelínková

одинокий путешественник, 18.8.2014

Čeština

  • Общий рейтинг
90 %
  • Děkujeme za příjemný pobyt, velmi jsme si odpočinuli. Klid, čisto, vše dobře připraveno.

Персонал
8
Services
10
Чистота
10
Комфорт
9
Value/money
8

Jana Pazderková

одинокий путешественник, 18.8.2014

Čeština

  • Общий рейтинг
100 %

(without text rating)

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
10

Anonym

одинокий путешественник, 9.8.2014

Čeština

  • Общий рейтинг
98 %
  • Velmi vstřícný personál, který se stará o chod hotelu. Naprosto špičkoví maséři.

  • Uvítala bych větší klid při koupeli a následné relaxaci.

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
9

Tomáš Ondr

одинокий путешественник, 22.7.2014

Čeština

  • Общий рейтинг
78 %

(without text rating)

Персонал
8
Services
7
Чистота
9
Комфорт
7
Value/money
8

Libuše Trlifajová

одинокий путешественник, 26.5.2014

Čeština

  • Общий рейтинг
82 %
  • výborná péče ze strany personálu; perfektní služby - doporučuji masáže od maséra jménem Suji :-))))

Персонал
9
Services
10
Чистота
9
Комфорт
7
Value/money
6

Helena Potančoková

одинокий путешественник, 18.5.2014

Středočeský kraj

  • Общий рейтинг
96 %
  • rada pobyt zopakuji

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
9
Value/money
9

Hana Bartošová

одинокий путешественник, 15.5.2014

Čeština

  • Общий рейтинг
94 %

(without text rating)

Персонал
10
Services
10
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
7

Václav Babička

Семья с маленькими детьми, 12.5.2014

Čeština

  • Общий рейтинг
44 %
  • Hotel je umístěn přímo v centru. Má i vlastní parkoviště za nízkou cenu. Ubytování odpovídá 3* hotelu, rozhodně ne 4*. V hotelu není žádná kavárna, ani lobby bar, v hotelu není žádné místo kde by si člověk mohl sednout, číst si, případně popovídat si s přáteli z ostatních pokojů. Nezbývá než jít do okolních hezkých kaváren či restaurací. Hotelová restaurace je velká katastrofa. Přes den je zavřená a otevírá se pouze na 1 vymezenou hodinu večer kdy se podává večeře, což znamená jedno jídlo. Jídlo nebylo příliš dobré, všem nám připomnělo instantní závodní jídelnu. Po první večeři jsme na další již v hotelu raději nešli. Snídaně je průměrná, rozhodně by se tam nemělo nabízet jídlo, které zbylo z večeře z přechozího dne. Procedury v hotelu provádí dvě skupinky pracovníků. První skupina jsou indové kteří velmi dobře dělají ayurvédské masáže. Druhá skupina jsou lidé kteří občas sedí na recepci, občas uklízejí pokoje hostů, občas napouštějí vany na koupele a provádějí další procedury, a celkově bohužel dělají několik věcí ale žádnou nedělají 100%. Připadalo nám to tragikomické, ale bohužel je to obrázek toho jak špatný servis si z pohledu vedení hotelu jejich hosté zaslouží. Procedury jsou prováděny v malých místnostech, kde je mezi jednotlivými pacienty pouze plátěný závěs jako býval v polních nemocnicích. Do lázní Park se již vracet nechceme, jsme zklamáni. Naopak můžeme vřele doporučit lázně Tree of Life v Bělohradě, které jsou v témeř stejné cenové hladině, se skutečnými 4* a naprosto perfektním servisem.

  • Procedury od indického personálu. Město Poděbrady Architektura staveb ve městě Okolní restaurace - Oliver, nebo Sotto del Ponte.

  • Personál hotelu neumí pozdravit. Je to základní slušnost, kterou mladý číšník při snídaních a večeři, současně i recepční nezná. Špatná kvalita poskytovaých procedur - například chladná voda při koupelích, a nepříjemné jednání personálu který vany obsluhoval. V pokoji je jen jedna el. zásuvka. Je umístěná dost neprakticky, pokud do ní dáte nabíječku s telefonem, tak vám telefon visí ve vzduchu a lehce se stane že spadne na zem a může se poškodit. Pokud si do této zásuvky zapojíte notebook, musíte přeskakovat kabel při každé cetě ven z pokoje či do koupelny. Koberce v pokoji vypadají zašlapaně. Oblečení personálu není profesionální, není žádný rozdíl mezi personálem a hosty. Personál v restauraci je oblečen jak když právě přišel z procházky po parku, a to má hotel jen 4* Je vidět že vedení hotelu velmi šetří na tom jak jeho zaměstnanci chodí oblečeni a hosté se nestačí divit jak špatný 4* hotel si bohužel vybrali. Večeře byla jak ze školní jídelny.

Персонал
4
Services
4
Чистота
6
Комфорт
4
Value/money
4

Anonym

Пожилые пары, 2.5.2014

Čeština

  • Общий рейтинг
54 %

(without text rating)

Персонал
6
Services
6
Чистота
8
Комфорт
1
Value/money
6

Anonym

одинокий путешественник, 29.4.2014

Čeština

  • Общий рейтинг
92 %
  • Ubytování, personál a hlavně procedury perfektní, strava neodpovídala hotelu se ****.

  • Procedury, hlavně perfektní masáže.

  • Večeře neodpovídaly hotelu se ****.

Персонал
10
Services
9
Чистота
10
Комфорт
9
Value/money
8

Jan Holinka

одинокий путешественник, 22.4.2014

Čeština

  • Общий рейтинг
98 %
  • načasování procedur již v momentě příjezdu zařazení Ayurvédské medicíny do procedur individuální přístup ke klientovi v průběhu procedur nejde o "masové" lázeňské zařízení nekomerční rozhlasová stanice na pokoji a v jídelně dárek na rozloučenou

  • večeře, byť vždy chutně upravené a se zeleninovým salátem, jen z kuřecího masa

Персонал
9
Services
10
Чистота
10
Комфорт
10
Value/money
10