+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Lázeňský hotel PARK Bewertungen

Hotelbewertung

90%
Perfekt

von 508 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    93%
  • Sauberkeit

    94%
  • Ausstattung

    90%
  • Komfort

    88%
  • Preis-Leistungverhältnis

    85%
Bewertungen anzeigen von:
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Einzelreisender, 28.3.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
66 %
  • Jedná se o rodinný hotel, kde "všichni dělají všechno", ale jsou milí a snaží se vyhovět. Poskytované procedury byly příjemné a kvalitní. Kvalita jídla neodpovídá čtyřhvězdičkovému hotelu, nejhorší jsou večeře. Možná by bylo lepší poskytovat jen snídaně, které byly standardní.

  • příjemný a čistý hotel zajímavé procedury ochotný personál (byť trochu uštvaný)

  • Malé parkoviště vzhledem k počtu pokojů a předpokládaných aut nechutné večeře

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
10
Komfort
7
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 26.3.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Nejde televize, topení v koupelně studené, ručníky mokré. Děkuji

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6

Jitka Drašarová

Einzelreisender, 21.3.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Byla jsem naprosto spokojena.

  • Profesionální úroveň Všechno

  • Nemám připomínky

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Jitka Gabašová

Einzelreisender, 10.3.2016

Čeština

  • Gesamtbewertung
84 %
  • vstřícná obsluha, rodinná atmosféra, snaha vyjít vstříc

  • masáže

Persönlich
8
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
8
Wert/Geld
8

Blanka Pokorná

Älteres Paar, 12.2.2016

Liberecký kraj

  • Gesamtbewertung
82 %
  • Celkově hodnotíme náš pobyt jako velmi příjemný.

  • Velmi dobrá poloha hotelu, vzhledem k centru města a dopravnímu spojení. Pokoj hezky zařízený pohodlným a funkčním nábytkem. Vše čisté. Lázeňské služby zajištěny příjemnými masérkami v hotelu, bez nutnosti opouštět budovu.

  • Stravování v restauraci. Večeře 9.2. byla přesolená. Snídaně byly po oba dny jednoduché, ale dostačující. Jen kvalita kávy byla velmi slabá. Ubrusy na některých stolech by bylo potřeba vyměnit.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
9
Wert/Geld
8

Václav Mervart

Einzelreisender, 4.12.2015

Královéhradecký kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Příjemné, klidné prostředí. Personál na každém kroku dává najevo, že o zákazníka má skutečný zájem a to se projeví na dobré pohodě a příjemném pobytu. Služba spa je na dobré úrovni, ale podle mého názoru by zde měl být větší kontakt se zákazníkem. Když přijdu do prostoru spa měl bych dostat základní, krátkou informaci co se mnou budou dělat a proč, jak se mám zachovat po té které proceduře. Způsob jakým jsou procedury prováděny potom působí studeným a cizím dojmem.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Ivana Řimnáčová

Gruppe von Freunden, 27.11.2015

Liberecký kraj

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Pobyt se mi líbil. Ubytování bylo dobré, jídlo skvělé i když byl výběr jen ze 3 jídel. Kladně hodnotím i zabezpečené parkování u hotelu. Méně slušivé u 4 hvězdičkového hotelu bylo, že televize byla až na požádání a večerka ve 22.30.

  • Ubytování, strava, parkování

  • Televize až na požádání, večerka ve 22.30.

Persönlich
9
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
7

Jana Lišková

Einzelreisender, 25.11.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Pavel Stefan

Älteres Paar, 23.11.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %
  • Ubytování procedury v místě spokojenost s jídlem soukromí

  • Nemožnost v den příjezdu si vybrat večeři

Persönlich
10
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
8

Renata Kadeřábková

Gruppe von Freunden, 22.11.2015

Česká republika

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Jana Vejmelkova

Einzelreisender, 21.11.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
76 %
  • Velmi dobrý přístup personálu. Ochota a vstřícnost Kvalita lázeňské pece Umístěni hotelu Hezké prostředí parku

  • Velmi nepohodlna postel

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
8

Jaroslav Kudláček

Älteres Paar, 18.11.2015

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
82 %
  • Bezchybný přístup personálu, informovanost.Kvalita ubytování.Pěkný hotel.

Persönlich
8
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
8
Komfort
9
Wert/Geld
7

Karel Suchánek

Älteres Paar, 18.11.2015

Pardubický kraj

  • Gesamtbewertung
94 %
  • Perfektní obsluha, čistota, úklid, jednání personálu. Byl jsem velmi spokojen i s jednotlivými procedurami, které jsem měl v balíčku "Moje srdce a cévy"

  • Asi by chtěla zvýšit kapacita hotelového parkoviště, i když personál umí situaci řešit zdvojeným stáním.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
9

Anonym

Älteres Paar, 16.11.2015

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Alena Bendlová

andere Gruppe, 1.11.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
92 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
7

Anonym

Älteres Paar, 27.10.2015

Jihočeský kraj

  • Gesamtbewertung
52 %
  • Rehabilitační personál odvedl svoji práci kvalitně. Ten jediný vylepšil pohled na hotel.

  • Když se hotel označí čtyřmi hvězdičkami, čekal bych mnohem lepší služby, zejména co se týká stravování. Snídaně klasika, ale žádný zázrak. Večeře jedna velká ubohost. Výběr ze 3 jídel /kuřecí, vepřové, bezmasé/ , úroveň školní jídelny. K jídlu unavený salát. V tomto směru nejhorší hotel kde jsme kdy byli. Pokud jedou na pobyt manželé, předpokládal bych, že budou chodit na procedury ve stejný čas, a ne každý jindy. Kapacity byly, ochota zřejmě ne. Ono sladit některé věci je prostě práce navíc. Na závěr perla: při odchodu jsme dostali dárek - 2 roky prošlé lázeňské oplatky. Co dodat? Sem již určitě nikdy nepojedeme.

Persönlich
5
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
7
Komfort
5
Wert/Geld
4

Renata Jakubcová

Einzelreisender, 26.10.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Velmi vstřícný přístup personálu,masáže koupele nad míru spokojeni..

  • Nebyli jsme spokojeni se stravou.

Persönlich
9
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Jana Boxanová

Einzelreisender, 20.10.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Líbil se mi klid, přístup personálu - velmi srdečný, skvělé jídlo !!, velmi se mi líbil vkusně zařízený interiér, nabízené služby ( ne jen vstup do bazénu a vířivky), ale "prospěšnější" masáže - právě kvůli takovým službám mám touhu do lázní jet, když vše shrnu, skvělý odpočinek - velmi ráda si něco takového zopakuji, o pobytu mohu mluvit jen v superlativech.

  • Nemám co říci.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Miroslava Dvorna

Einzelreisender, 16.10.2015

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
100 %
  • Vynikajici procedury Dobre jidlo Prijemny personal Vyhoda,ze vse je najednom miste

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10

Dagmar Hamrlová

Einzelreisender, 28.9.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
90 %
  • Velice příjemný pobyt.

  • Velice krásný víkend. Budu doporučovat.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
9